بعداز مدت‌ها جدایی؛ محسن چاوشی و امیر ارجینی همکاری خود را از سر می‌گیرند

رفیق من، سنگ صبور شب هام

محسن چاوشی و امیر ارجینی بعداز مدت‌ها دوری از هم مجددا با یکدیگر همکاری می‌کنند. امیر ارجینی که در همکاری‌های مشترک ترانه‌های بسیاری را برای صدای محسن چاوشی نوشته بود، بالاخره پس از مدت‌ها جدایی از این خواننده پرطرفدار مجددا با وی همکاری خواهد کرد. این ترانه سرا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته طی صحبتهایی که با محسن چاوشی داشتم، قرار بر این شد تا مانند گذشته در همکاری با هم بوده و به ارائه کارهای مشترک بپردازیم.
کد خبر: ۶۲۴۸۲۷
رفیق من، سنگ صبور شب هام

وی که با ترانه‌هایش خاطرات خوشی را برای مخاطبان چاوشی به به ارمغان آورده بود در ادامه گفت: امیدوارم در همکاری جدید بتوانم مانند گذشته ترانه‌های پرخاطره‌ای برای آهنگ‌های محسن چاوشی بنویسم و این همکاری منجر به تولد قطعاتی خاطره انگیز برای مخاطبان دوست و همراه همیشگی‌ام شود. این همکاری به زودی آغاز می‌شود و می‌توانید شاهد کارهای مشترک ما باشید.
گفتنی است؛ این ترانه سرا مدتی را به دلایلی به دور از محسن چاوشی با خواننده‌های دیگر همکاری کرده است و ترانه‌های بسیاری را برای آنان سروده است اما هیچ یک از این همکاری‌ها به اندازه همکاری با این خواننده خوش ذوق، تا این اندازه مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت.
 «عشق دوحرفی»، «رفیق خوب»، «سنگ صبور» و‌ «ابرای پاییزی» شاخص‌ترین ترانه‌های ارجینی است که با صدای چاوشی مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفت.
منبع: موسیقی ما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها