مرکز آمار ایران اعلام کرد:

افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها در بهار 92

مرکز آمار ایران از افزایش متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در سه ماهه نخست سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: در این مدت میزان اجاره بها واحدهای مسکونی و آپارتمان هم با افزایش همراه بوده است.
کد خبر: ۶۰۳۹۷۵
افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها در بهار 92

مرکز آمار ایران با انتشار گزارشی از افزایش 160.2 درصدی متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی، افزایش 67.4 درصدی متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی و افزایش 31.2 درصدی متوسط مبلغ اجاره به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای یک مترمربع زیربنای مسکونی در بهار 92 نسبت به بهار سال گذشته خبر داد.

از این رو متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 58391 هزار ریال بوده که نسبت به فصل قبل 3.2 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل حدود 160.2 درصد افزایش داشته است.

متوسط قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 42358 هزار ریال بوده که نسبت به فصل قبل 8.5 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 67.4 درصد افزایش داشته است.

متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی بابت اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 177120 ریال بوده که نسبت به فصل قبل 8.1 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 31.2 درصد افزایش داشته است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امینه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
۰
۰
با سلام و تشكر از سایت خوبتون امروزه خوب است كمی با احتیاط با مستأجرین بر خورد كنیم به تازگی برای بنده یك مستاجر درد سری بزرگ بوجود اورده است

نیازمندی ها