پسر جوان که در حالت مستانه مرتکب قتل شده بود در جلسه محاکمه به تشریح جزئیات جنایت خود پرداخت.
کد خبر: ۵۹۶۸۹۷
محاکمه عامل جنایت مستانه در قهوه خانه

در ابتدای جلسه دادگاه که در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همتیاز برگزار شد.

خانم کرمی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، گفت: در این پرونده، «مصطفی» 24 ساله متهم به قتل «مجید» و شرب خمر در تاریخ 22 بهمن ماه سال گذشته می باشد. با توجه به اعترافات متهم بازسازی نحوه قتل گزارش پزشکی قانونی و شکایت اولیای دم برای متهم پرونده تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه اولیای دم مقتول برای قاتل تقاضای قصاص کردند. مادر  مقتول در شکایت خود گفت: زمانی که این جنایت رخ داد عروسم پنج ماهه باردار بود که در مراسم هفتم پسرم به خاطر فشار روحی جنینش را سقط کرد.

سپس متهم به قتل در جایگاه ایستاد و با قبول اتهاماتش، اظهار کرد:ساعت شش بعدازظهر روز حادثه به خاطر اختلافاتی که در خانه داشتم مشروب و قرص آرامبخش خوردم بعد هم همراه برادرم راهی قهوه خانه شدیم.مقتول وقتی حالت مرا دید اجازه نداد وارد قهوه خانه شوم و بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. او به صورتم اسپری اشک آور زد که دچار سوزش شدید چشم و تنگی نفس شدم به همین خاطر برای دفاع از خود با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه پرت کردم که نمی دانم به کجای مقتول اصابت کرد.

رئیس دادگاه: چاقو را از کجا آورده بودید.

متهم به قتل: یکی از دوستانم این چاقو را خریده بود و به خاطر اینکه نمی توانست همراه خود به خانه ببرد آن را نزد من سپرده بود.

رئیس دادگاه: آثار درگیری و جراحت بر روی صورتت مربوط به چیست؟

متهم به قتل: در همان درگیری دوستان مقتول من را با ضربه های چاقو مجروح کردند.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافع اش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
۰
۰
حمل چاقو یعنی خطر برای جنایت. باید یك قانونی برای حمل سلاح سرد ایجاد شود این هم از خلا قانونی است كه هر كسی به خود اجازه می دهد با خود چاقو حمل كند .

نیازمندی ها