دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دولت یازدهم در اولین ساعات اداری صبح امروز چهارشنبه وارد این سازمان واقع در پارک پردیسان تهران شد و دفترکار خود را تحویل گرفت.
کد خبر: ۵۹۶۱۱۱
ابتکار به پردیسان رفت

در مراسم استقبال از ابتکار معاونان، مشاوران، مدیران کل ستادی و برخی مدیران کل استانی سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشتند.

کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست نیز با حضور در ورودی سازمان با صلوات و خوشامدگویی از دکتر ابتکار استقبال کردند.

بنابراین گزارش، محمدجواد محمدی زاده رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم استقبال از دکتر ابتکار،‌ وی را چهره ای آشنا و قدیمی در حوزه محیط زیست عنوان کرد و گفت: اعتقاد راسخ دارم دوام محیط زیست با تعامل مردم و همت همه تصمیم گیران میسر می شود.

وی با تاکید بر اینکه همه قوای سه گانه باید برای حفاظت و صیانت از محیط زیست همکاری کنند، اظهار امیدواری کرد: رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست با همه ظرفیت های کشور به ویژه ظرفیت اجتماعی مردم در تامین منویات نظام در حوزه محیط زیست موفق باشند.

دکتر ابتکار نیز در این مراسم با تشکر از زحمات و تلاش های محمدی زاده و همه مدیران و مسوولان سازمان حافظت محیط زیست گفت: عصر نوین و تحول در سیاست ها، ‌برنامه ها و رویکرد در سازمان حفاظت محیط زیست را پیش رو داریم.

وی افزود: نگاه دانش بنیان، پاکدستی، توجه به برنامه، رویکردهای دولت تدبیر و امید و پیشبرد برنامه های کلان نظام برای بهبود کیفیت زندگی و رفع معضلات در عرصه محیط زیست که دشواری هایی برای مردم و کشور ایجاد کرده است، در دستور کار قرار دارد.

ابتکار گفت: همه کسانی که مسوولیتی در سازمان حفاظت محیط زیست دارند، با جدیت و در چارچوب قانون و نگاه عالمانه و مبتنی بر کارشناسی، دانش و پژوهش و با رعایت همه اصول اخلاقی و مسوولیتی که نسبت به نظام دارند، فعالیت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای کار از همه مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست گزارش خواهیم خواست تا بتوانیم به سمت تحقق برنامه ها و اهداف خود در راستای توانمندسازی و اصلاحاتی که باید در سازمان انجام دهیم و استقرار قانون پیش برویم.

بر اساس این گزارش، دکتر ابتکار پس از آن به منظور شرکت در جلسه هیات دولت، سازمان حفاظت محیط زیست را به مقصد پاستور ترک کرد.

دکتر ابتکار اولین زن در جمهوری اسلامی ایران است که به هیات دولت راه یافت و در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ در سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست انجام وظیفه کرد.

قرار است مراسم معارفه وی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۲۰ شهریورماه در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها