کارگردان سریال جدید شبکه دو که قرار است از فردا شب - سه شنبه - پخش مجموعه‌اش آغاز شود، گفت: «داوران» با داستان‌های اپیزودی هم جنبه آموزشی دارد و هم اینکه پرونده‌های حقوقی داستان را جذاب‌تر می‌کند.
کد خبر: ۵۸۷۴۱۳
احمد امینی: داستان «داوران» با پرونده‌های حقوقی جذاب‌تر می‌شود

احمد امینی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: قصه سریال «داوران» مربوط به یک خانواده‌ای می‌شود که متشکل از چندین خواهر و برادرند که همه آنها هم وکیل هستند.

بر این اساس یکسری پرونده‌های حقوقی در ماجرا وجود دارد که داستان را جذاب می‌کند. از ابتدا قرار بر این بود که «داوران» به شکل اپیزودیک در 10 قسمت فیلم تلویزیونی ساخته شود که در هر قسمت یک پرونده حقوقی مطرح شود اما بعدها این کار به یک سریال 14 قسمتی تبدیل شد در واقع «داوران» در اصل هفت قسمت است که بناست هر قسمت از آن در دو قسمت 45 دقیقه‌ای به روی آنتن برود که در مجموع 14 قسمت می‌شود.

کارگردان سریال «داوران» با اشاره به شخصیت‌های ثابت داستان توضیح داد: این مجموعه علیرغم اپیزودیک بودنش یکسری شخصیت‌های ثابت دارد که در همه قسمت‌ها حضور دارند. مسعود رایگان‌، پریوش نظریه‌، ایوب آقاخانی و مسعود انتظاری از جمله شخصیت‌های ثابت «داوران» هستند البته بازیگران دیگری هم در این سریال حضور دارند.

امینی همچنین در ادامه با بیان اینکه پروژه «داوران» چندین سال به طول انجامید و نیز چندین بار پخشش به تعویق افتاد، خاطرنشان کرد: پخش و تولید این مجموعه از تابستان سال 88 تاکنون کش پیدا کرده است و سرانجام طبق اعلامی که شبکه دو داشته قرار است از امشب (21 مرداد ماه) به روی آنتن برود.

کارگردان «داوران» در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: پیش از پخش نمی‌توانیم قضاوتی درباره این سریال داشته باشیم که آیا بینندگان قصه‌ی «داوران» را می‌پسندند یا خیر،‌ بنابراین باید کمی صبر کنیم تا کار به پخش برسد سپس بازخوردها را جویا شویم.

به گزارش ایسنا، سریال «داوران» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی سعید شهسواری برای پخش از شبکه دو آماده پخش است که از سه‌شنبه هر شب ساعت 21  و 30 دقیقه پخش می‌َشود.

به گفته‌ی امینی پنج اپیزود از سریال «داوران» به کارگردانی خودش نیز ساخته شده و دو اپیزود دیگر توسط بیژن میرباقری کارگردانی شده است.

سریال «داوران» محصول سیما فیلم است که درباره خانواده‌ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی است که در هر قسمت درگیر پرونده‌های خاص می‌شوند. مسعود رایگان، پریوش نظریه‌، ایوب آقاخانی، مسعود انتظاری‌، رویا جاویدنیا‌، بابک بیات و ... از بازیگران این سریال هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها