فرهاد پورغلامی مربی تراکتورسازی با نوید روزهای بهتر برای این تیم می‌گوید سیروس قایقران متعلق به همه ایران است.
کد خبر: ۵۸۵۸۲۵
پورغلامی: هر کس تندیس قایقران را شکسته ناقص‌العقل است


 فرهاد پورغلامی درباره آخرین وضعیت کریمیان گفت: امروز (دوشنبه) به ملاقاتش رفتم. خدا را شکر وضعیت جسمانی‌اش رو به بهبود است و من را شناخت. البته قادر به تکلم نبود و با نگاهش به من فهماند که من را شناخته است. دیروز قرار نبود تمرین انجام دهیم اما با بهبودی کریمیان و رسیدن هوشیاری او از سطح سه بر هشت، تصمیم گرفتیم تمرین برگزار شود.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره ضعف تراکتورسازی در نتایج، بیان کرد: همه تیم‌ها در طول فصل دچار مشکلاتی می‌شوند. برخی در اوایل فصل دچار مشکل می‌شوند و برخی هم اواسط فصل ما برابر گسترش فولاد در نیمه دوم عالی بودیم و باید تلاش کنیم تا هفته به هفته بهتر شویم. می‌خواهیم سه امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیریم و باید برای رسیدن به این مهم، تلاش کنیم. ما باید برابر گسترش سه امتیاز را کسب می‌کردیم. به هر حال باید بازی زیبایمان را توام با کسب برد کنیم.

مربی تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت کریمی هم صحبت کرد و افزود: کریمی هر روز آماده‌تر می‌شود. او برابر گسترش آماده بود و من مطمئنم در آینده آماده‌تر هم می‌شوم.

پورغلامی در پایان با ابراز تاسف از حادثه روی داده در داربی گیلان و از بین بردن تندیس قایقران گفت: واقعیت این است که نمی‌دانم چقدر این خبر صحت دارد اما من به شخصه از داربی متنفرم. چرا که حرمت‌ها در آن شکسته می‌شود. سیروس قایقران، جذبه‌ای خاص داشت و متعلق به تمام ایران بود. هر کس که آن بی‌احترامی را به سیروس کرده، ناقص‌العقل است و کارش بسیار زشت و ناپسند بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها