خداراشکر شرایط خوبی دارم. بعد از بازی مقابل سپاهان تمرینات خیلی خوبی را دنبال کردیم و حالا آماده بازی مقابل فجر هستیم.
کد خبر: ۵۸۵۸۰۷
عابدینی: پشت سر حیدری بازی کردن، راحت نیست

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، فردین عابدینی مدافع تیم استقلال، در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه در خصوص شرایط خود پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی اظهار داشت:‌ خداراشکر شرایط خوبی دارم. بعد از بازی مقابل سپاهان تمرینات خیلی خوبی را دنبال کردیم و حالا آماده بازی مقابل فجر هستیم.
وی در خصوص اولین بازی‌‌اش برای استقلال در دیدار با سپاهان نیز، تصریح کرد: تجربه خیلی خوبی بود. خداراشکر توانستم به میدان بروم و سعی می‌کنم بازی به بازی بهتر شوم. البته نمی‌توانم بگویم از عملکردم راضی هستم یا خیر چون کادرفنی باید در این مورد نظر بدهند.
مدافع استقلال تاکید کرد: البته امیرخان نکات لازم را مدام به من گوشزد می‌کنند و من هم سعی می‌کنم با تکیه بر این نکات و البته انجام تمرینات خوب، نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم.
او که مقابل سپاهان به عنوان دفاع راست به زمین رفت، در مورد هماهنگی‌اش با خسرو حیدری در جناح راست نیز یادآور شد: پشت سر خسرو حیدری بازی کردن کار خیلی راحتی است چون او بازیکن بزرگی است و می‌داند که چطور در فاز هجومی شرکت کند یا به عقب برگردد. به خاطر همین من هم سعی می‌کنم تا به خوبی از عهده وظایفی که به من سپرده می‌شود بربیایم.
او در پایان در مورد دیدار با فجر نیز تصریح کرد: فجر تیم جوان و دونده‌ای است اما ما هم استقلال هستیم و ان‌شاء‌الله که فردا بتوانیم دومین پیروزی‌مان را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها