آماده کسب اولین سه امتیاز از تبریز هستیم

نیکبخت: هر تصمیمی قلعه‌نویی بگیرد تابع هستم

هافبک استقلال ضمن تمجید از هواداران استقلال می گوید می خواهد ناراحتی آنهایی که هنوز او را نبخشیده‌اند را با فوتبالش به خوشحالی تبدیل کند.
کد خبر: ۵۸۰۶۲۳
نیکبخت واحدی: هواداران استقلال به من لطف دارند

 علیرضا نیکبخت واحدی  درباره حضورش در استقلال و برخورد هواداران این تیم که با شعار "واحدی مالدینی" او را تشویق می‌کنند، اظهار کرد: خدا را شکر رابطه‌ام با هواداران استقلال خوب شد و فکر می‌کنم که به خاطر هفت سال زحمتم در این تیم است. من به دنبال لقب نیستم. این لقب را همین قدیم‌ها که در استقلال بودم برایم ساخته بودند. الان آمده ام به استقلال و خودم کمک کنم و قطعا کار سختی پیش‌رو دارم.

او در ادامه افزود: هواداران استقلال خیلی به من در این مدت لطف داشتند و امیدوارم که بتوانم آنهایی که هنوز از من دلخورند را خوشحال کنم و موجب این شوم که آنها هم مرا ببخشند. این کار با بازی زیبا و موثر بودن محقق خواهد شد.

هافبک این فصل استقلال در پاسخ به این سوال که بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در اردوی اوکراین چه حسی برای او داشت؟ گفت: مگر می‌شود کاپیتان تیم بزرگی به نام استقلال باشید و احساس غرور و خوشحالی نداشته باشید؟ بعد از فرهاد مجیدی قدیمی ‌ترین استقلالی تیم من هستم. با این که سال‌ها در این تیم حضور نداشتم،‌ اما سیاوش اکبرپور، امیر حسین صادقی، آرش برهانی در آنجا به من لطف داشتند و با اعتمادی که به من داشتند بازوبند را به من سپردند. امسال سالی است که همه می‌خواهیم با گذشت و همدلی برای استقلال افتخار بیافرینیم.

او در ادامه با ابراز خرسندی از پیوستن تیموریان و ماندن نکونام در استقلال، اظهار کرد: ما امسال برای چهار جام می‌جنگیم. یعنی چهار مرحله موفقیت. دو مرحله آسیایی و دو لیگ داخلی ، کار خیلی سخت است و قطعا با حضور تیموریان و نکونام شرایطمان بهتر می‌شود و شانس موفقیتمان بالاتر می‌رود.

نیکبخت واحدی در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است از مسافران جام جهانی برزیل باشد؟ به ایسنا گفت: برای جام جهانی تلاش زیادی خواهم کرد. من بعضی زمان‌ها بود که تیم ملی را به خاطر برخی مسائل از دست می دادم. اما اگر یک بار دیگر این فرصت به من داده شود که در خدمت تیم ملی باشم همان طور که این فرصت به من داده شد که در استقلال یک بار دیگر حاضر شوم، قدر آن را می‌دانم و به این راحتی‌ها آن را از دست نمی‌دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها