شانس خوبی برای صعود به المپیک داریم

وینگادا: همه چیز نهایی شد فقط مانده امضای قرارداد

برای متوقف کردن پرونده وینگادا در کمیته انضباطی در فیفا؛

هنوز نامه‌ای به پرسپولیس نرسیده است

باشگاه پرسپولیس هنوز نامه‌ای از سوی فیفا یا وینگادا مبنی بر متوقف شدن روند رسیدگی به شکایت علیه این باشگاه در کمیته انضباطی دریافت نکرده است.
کد خبر: ۵۷۹۹۳۲
هنوز نامه‌ای به پرسپولیس نرسیده است

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است مطالبات وینگادا و دستیارش را پرداخت کرده است و نامه‌ای از جانب او مبنی بر قدردانی از باشگاه و "محمد رویانیان" منتشر شده است؛ باشگاه پرسپولیس هنوز نامه‌ای از سوی فیفا یا وینگادا مبنی بر توقف رسیدگی پرونده شکایت مجدد دریافت نکرده است.

البته این مسائل را نمی‌توان به معنای آن تلقی کرد که وینگادا پولی را دریافت نکرده چرا که منابع غیر رسمی و مستقل رسیدن وینگادا به بخش اعظمی از طلبش را تایید می‌کنند با این وجود آخرین نامه فیفا برای تعیین جریمه بود و این جریان با درخواست وینگادا از فیفا متوقف خواهد شد که هنوز در ارتباط با آن نامه ای برای باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

وینگادا در نامه ای هم که منتشر شد با وجود قدردانی‌ها اعلام نکرد فیفا برای توقف پرونده نامه نگاری کرده شد، شاید این مساله ناشی از آن شد که انتقال پول کمی به طول می انجامد، با توجه به اخبار منتشر شده اگر این بار مشکلی پیش بیاید قطعاً محمد رویانیان به سادگی از کنار آن نمی گذرد البته با توجه به پیگیری ها، بعید به نظر می رسد که این مشکل ادامه پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها