تیم فوتبال استقلال در تنها دیدار تدارکاتی‌اش در اردو آماده‌سازی اوکراین مقابل تیم دینامو کیف به برتری 2 بر یک دست یافت.
کد خبر: ۵۷۸۱۵۲
پیروزی استقلال بر دیناموکیف با 2 گل مجیدی و برهانی

این بازی دوستانه سه‌شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی دینامو کیف برگزار شد که در نهایت تیم استقلال حریف خود را با حساب 2 بر یک از پیش روی برداشت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. آرش برهانی در دقیقه 13 برای استقلال و روبن رودریگوئز در دقیقه 18 برای دیناموکیف گلزنی کردند. در نیمه دوم و در دقیقه 69 فرهاد مجیدی که در دقیقه 52 به جای محمدمهدی نظری وارد میدان شده بود، استقلال را دو بر یک پیش انداخت و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم فوتبال دینامو کیف در این بازی از 9 بازیکن اصلی و ترکیب ثابت خود بهره می‌برد. همچنین در این بازی سیاوش اکبرپور در دقیقه 92 با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

استقلال در این بازی با ترکیب سید حسین حسینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، گوران لاوره (از دقیقه 75 جاجا)، محمد قاضی، محمد مهدی نظری (از دقیقه 52 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی (از دقیقه 80 پژمان منتظری) به میدان رفت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کیف، علی امیری (معاون ورزشی باشگاه)، رضا عبدالله‌پور (مدیرعامل هواپیمایی تابان ایر)، امیر مهریزی (مدیرعامل پیشین باشگاه استیل آذین)، مدیرعامل باشگاه دیناموکیف و معاون یوفا(برادر مدیرعامل دینامو) حاضران در جایگاه ویژه ورزشگاه المپیک شهر کیف هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها