با اهدای عروسک‌های ملی کشورهای مهمان

بازار تئاتر کودک و نوجوان از شنبه 8 تیر آغاز می‌شود

زمان برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 24 تا 30 مهرماه اعلام شد.
کد خبر: ۵۷۲۵۸۶
اعلام زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، زمان برگزاری جشنواره 24 تا 30 مهر ماه 1392 در شهر همدان اعلام شد.

این جشنواره با همکاری استانداری همدان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و دیگر نهادهای فرهنگی و هنری این استان مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر و خانواده» و با رویکرد حمایت از تئاتر ویژه خردسالان، در قالب هفت بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه‌ تئاتر نوجوان، تئاتر بین‌الملل، نمایش ویژه خردسالان، مسابقه‌ تئاتر خیابانی، مسابقه‌ نمایش‌نامه نویسی و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

 بر اساس گاه شمار این جشنواره، مهلت ارسال لوح فشرده آثار متقاضی در بخش مسابقه کودک و مسابقه نوجوان تا 16 مردادماه، مهلت ارسال طرح داستانی و اجرایی در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و تئاتر خردسالان تا اول تیرماه است.

علاقمندان برای حضور در این جشنواره می توانند مدارک عمومی مورد نیاز را به دبیرخانه این جشنواره در تهران- خیابان حافظ- خیابان استاد شهریار- جنب تالار وحدت- مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها