پیام تقدیر جامعه مدرسین از خلق حماسه سیاسی ملت شریف ایران

انتخابات 24 خرداد مصداق مردم‌سالاری دینی بود

ارگانها ، نهادها وسازمانهای مختلف با صدور بیانیه های جداگانه ای مردم را به حضور گسترده در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.
کد خبر: ۵۷۰۵۸۴
فراخوان ارگانها و نهادها برای حضور حماسی در انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه انتخابات 24 خرداد ، روز خلق حماسه بزرگ سیاسی ، با صدور بیانیه‌ای، ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار ، گروه‌ها و طوایف مختلف و وفادار به انقلاب اسلامی خواست تا با حضور گسترده، پرشور، انقلابی ، آگاهانه خود در انتخابات 24 خرداد و انتخاب نامزد اصلح بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) مهر تأییدی دوباره زنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به حضور پرشور درانتخابات 24 خرداد اعلام کرد: مردم موقعیت شناس ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق‌های رای فصل جدیدی از قدرت و پیشرفت نظام اسلامی را رقم می‌زنند.

در این بیانیه تاکید شده است: برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی در سراسر کشور هم از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و مردم شریف ایران اسلامی در این مورد نیز همچون انتخابات مهم ریاست جمهوری باید با مشورت و نظرخواهی از افراد زبده، آگاه و معتمد و تحقیق و بررسی، افراد صالح و شایسته را شناسایی کنند و امور اجرایی کشور، شهرها و روستاهای خود را به دست آنان بسپارند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای، ملت شریف و فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را مایه همبستگی، انسجام داخلی، عزت، سربلندی و اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انتخابات جمعه24خرداد بیانگر استقرار و نهادینه شدن مردم سالاری دینی و نقش موثر و تعیین کننده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمایش حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها