استقلالی ها از این به بعد من را در اردوی تیم ملی ببینند؛

نکونام: تا قلعه نویی هست به استقلال برنمی گردم

آینده جواد نکونام و ادامه فوتبال باشگاهی اش هنوز مشخص نشده است ، مشخص نیست که او برای ادامه فوتبال راهی کشورهای عربی می شود و یا اینکه تصمیم دیگری دارد.
کد خبر: ۵۶۹۱۹۲
نکونام: تا قلعه نویی هست به استقلال برنمی گردم


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در حالی که مدیر عامل آبی های پایتخت از بازگشت این بازیکن به جمع استقلالی ها خبر می دهد قلعه نویی همچنان به بازگشت مجدد این بازیکن بی میل است. پس از پایان لیگ  و مصاحبه بلند بالایی که جواد نکونام علیه باشگاه استقلال انجام داد قلعه نویی اعلام کرد که به او احتیاجی ندارد . نکونام از اینکه وعده های مالی استقلال هنوز عملی نشده است به شدت ناراحت و دلخور است. او در قطر و پس دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل این کشور در جمع ملی پوشان گفته که مشکل او برای بازگشت به استقلال فقط قلعه نویی است و تا زمانی که او در این تیم باشد هرگز برنمی گردد. شنیده ها حاکی از آن است که او حتی به ملی پوشان استقلالی در قطر گفته از این به بعد من را فقط در اردوهای تیم ملی می بینید نه در باشگاه استقلال!
با توجه به اینکه حضور مجدد نکونام در استقلال بعید به نظر می رسد باشگاه مذاکراتی را با امید ابراهیمی بازیکن تیم سپاهان آغاز کرده است که البته هنوز قطعیت نیافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها