فرماندار پیرانشهر گفت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در اشنویه 5 میلیارد ریال خسارت به این شهر وارد شد.
کد خبر: ۵۶۵۷۵۷
خسارت 5 میلیارد ریالی سیل در پیرانشهر

اروج مجاهدی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان اشنویه شاهد وارد شدن خسارت به مزارع، اراضی کشاورزی و زیرساخت‌های شهری اشنویه هستیم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با نامساعد بودن وضعیت جوی، بارش تند باران را در این شهرستان شاهد بودیم، تصریح کرد: بارش باران در برخی مناطق این شهر به قدری بود که سبب جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر این شهر شد.

مجاهدی با اشاره به جاری شدن سیل در روستاهای بخش لاجان، گفت: براثر جاری شدن سیل و بارش تگرگ 470هکتار زمین زراعی و باغی پیرانشهر دچار خسارت شدند.

وی از تخریب زیرساخت‌های شهر در پیرانشهر خبر داد و افزود: برخی واحدهای مسکونی روستای کلیچ نیز از عواقب این بارش در امان نبودند.

مجاهدی با اشاره به ارزش ریالی این میزان خسارت، اظهار داشت: براثر این بارش‌ها و جاری شدن سیل 5 میلیارد ریال خسارت بر این شهرستان وارد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كاكو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
۰
۰
من خودم از ساكنان كولیچ هستم راستش5-6سال قبل یه كانال آب توی روستای ما ساخته بودند كه براثر این سیل تخریب شده ونمیدونم وقتی باز سیل بیاد چی میشه فكر كنم خونه ی ما كه كنار كاناله آب ببرتش شایدم مارو اخه این همه بودجه میاد چی شده نه ازاون آتشنشانی كه برامون درست كردند كه 2-3 ساله ماشین نداره نه از اون طرح عادی كه نیمه تموم شد والانم این سیل

نیازمندی ها