پیکر آیت الله حاج سید محمدعزالدین حسینی زنجانی ظهر امروز با حضور مردم ولایتمدار، امام جمعه مشهد و زنجان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم رضوی به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۶۳۳۱۱
پیکر آیت الله زنجانی به خاک سپرده شد

پیکر این مرجع تقلید ظهر پنجشنبه با حضور مردم ولایتمدار، امام جمعه مشهد و زنجان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حرم رضوی به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت آیت الله حسینی زنجانی عصر پنجشنبه از ساعت پنج الی هفت در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود.

جمعه صبح نیز مراسم بزرگداشت این عالم ربانی از ساعت 9 الی 11 در مجتمع مهدیه واقع در خیابان امام رضا (ع) از سوی استاندار و جمعه بعدازظهر از ساعت پنج الی هفت در مجتمع مهدیه از سوی امام جمعه مشهد برگزار می شود.

مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمدعزالدین حسینی موسوی مجتهد زنجانی در سال 1300ه.ش در خاندان علم و فقاهت، خاندان امام جمعه زنجان، در شهر زنجان دیده به جهان گشود و امروز آثار و تالیفاتی نظیر رساله جامع الاحکام، رساله توضیح المسائل، منتخب رساله توضیح المسائل، مناسک حج و عمره مفرده، شرح خطبه حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حکمت فاطمی، تلخیص، تفسیر سوره مبارکه حمد، راه رستگاری، جستاری در باب اسلام و ایمان، مطارحات حول معیار الشرک فی القرآن و معیار شرک در قرآن از او به یادگار مانده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها