مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری کشور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: آثار هنرمندان و اساتید موسیقی محلی و مقامی سراسر کشور ثبت و ضبط می شود.
کد خبر: ۵۶۱۰۲۱
ثبت آثار هنرمندان و اساتید موسیقی محلی و مقامی

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین از حوزه هنری، پیروز ارجمند در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در نشست با هنرمندان موسیقی استان گفت: با راه اندازی یک پرتال موسیقی به دو زبان انگلیسی و فارسی آثار هنرمندان موسیقی مقامی و محلی کشور با ثبت بر روی سایت به دنیا معرفی می شوند.

وی اتفزود: شبکه هنر نیز در حوزه هنری راه اندازی شده که این شبکه نیز می تواند هنرمندان شاخص و اساتید موسیقی ایران را با ارائه آثار معرفی کند.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در جمع هنرمندان موسیقی اضافه کرد: متاسفانه در پژوهش موسیقی هنوز دچار مشکل هستیم و می بایست جوانان مستعد و علاقه مند به این امر را با دادن آموزش و سرمایه گذاری دراز مدت مشکل تحقیق و پژوهش در موسیقی را سامان داد.

ارجمند اظهارداشت: در بخش تولید می بایست از تولید آثار موسیقی زیاد پرهیز کرد و آثار موسیقی با کیفیت مطلوب را به بازار ارائه داد چرا که امروزه متاسفانه تولید آثار موسیقی با کیفیت نامطلوب بازار فروش موسیقی را دچار مشکل کرده است. آثار سنتی و محلی و بومی هنوز در جدول فروش آثار موسیقیایی در صدر هستند و می بایست برای چنین آثاری سرمایه گذاری بیشتری کرد.‏

وی افزود: مرکز موسیقی حوزه هنری کشور از هنرمندان موسیقی شهرستان با ارائه کارگاه های آموزشی، اجرای کنسرت های موسیقی در سالن های حوزه هنری کشور، ضبط آثار فاخر هنری و ارائه آن به بازار موسیقی، چاپ کتب پژوهشی در زمینه موسیقی و... حمایت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها