با رونمایی از فاز سوم سامانه سینا انجام می شود

تحول در نظام آموزشی مراکز فرهنگی هنری پایتخت

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم رونمایی از فاز سوم سامانه یکپارچه نظام آموزش این سازمان (سینا) اظهار داشت: این سامانه تحولی در نظام آموزشی مراکز فرهنگی هنری پایتخت است و به زودی به الگویی در سراسر کشور تبدیل می شود.
کد خبر: ۵۶۰۴۴۴
تحول در نظام آموزشی مراکز فرهنگی هنری پایتخت

به گزارش روز دوشنبه جام جم اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر خوراکیان در این مراسم با تأکید بر تلاش برای ارتقای سطح کیفی کارکرد مربیان آموزشی مراکز فرهنگی هنری پایتخت گفت: تهیه سامانه یکپارچه نظام آموزش اقدام مهمی است که زیرساخت‌های آموزشی را برای ما فراهم می‌کند و با این سامانه مخاطبان می‌توانند به صورت همزمان برنامه‌های آموزشی فرهنگسراها را ببینند و به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

وی طراحی نظام آموزش را از جمله مهمترین اقدامات سازمان در دو سال گذشته برشمرد و افزود: در این راستا چهار عرصه با 21 پروژه، 91 زیرگروه و همچنین 900 رشته طراحی کردیم که تا 1300 رشته نیز افزایش می یابد. 17 کارگروه به این اقدام اختصاص یافت و از مشورت اعضای هیات علمی دانشگاه ها و نیز روحانیون بنام برای اعتبار بخشی علمی و دینی به این فعالیت سازمان بهره بردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها