قائم مقام نمایشگاه کتاب از تمدید بن‌کارت‌های سال 91 تا سال 93 خبر داد و گفت: بن‌های کاغذی سال 91 تا 93 اعتبار دارند.
کد خبر: ۵۵۸۹۸۶
بن‌های کتاب سال 91 تا سال 93 اعتبار دارد

محمد عظیمی قائم مقام بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تمدید بن‌های کاغذی سال 91 و اینکه دارندگان این نوع بن‌ها برای خرید از نمایشگاه لزومی به تمدید دارند یا نه، گفت: ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب موظف هستند بن‌های سال 91 را از خریداران دریافت کنند و عدم دریافت تخلف محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که لزومی برای تمدید اعتبار، درج مهر و یا ارائه این بن‌ها از سوی بازدید کنندگان به بانک عامل نمایشگاه لازم است، اظهارداشت: بن‌های کاغذی تماما تمدید شدند و بازدیدکنندگان هیچ مشکلی برای خرید با این بن‌ها ندارند مهلت استفاده از این بن‌ها تا سال 93 تمدید شده است و تمامی ناشران موظف به پذیرش آن‌ها هستند.

قائم مقام نمایشگاه کتاب افزود: اگر ناشری این بن‌ها را نپذیرفت با‌ آن‌ها مذاکراتی انجام دهیم، استفاده از این بن‌ها در نمایشگاه بلامانع است چرا که وجه و اعتبار آن‌ها تأمین شده و در حساب بانک موجود است و مشکلی وجود ندارد اما مسئله‌ای که وجود دارد این نیست که اعتبار نداشته باشد، این بن‌ها اعتبار دارند، رابطه‌ای بین بانک و توزیع کنندگان کتاب و ناشران باید به وجود آید که بانک سریع‌تر پول ناشران را پرداخت کند.

عظیمی تصریح کرد: ناشران گلایه‌های کمی دارند که ما برای دریافت پول باید چند ماهی صبر کنیم آنها هم مشکلاتی دارند تا اصالت بن را بتوانند تایید کنند و اشکالات مرتفع شود اما باید تلاش کنیم فاصله‌ها کمتر شود و هر چه سریع‌تر پول ناشران برگردانده شود پس از این ناشران در پذیرش بن مشکلی نخواهند داشت.

قائم مقام بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه لازم نیست بازدید کنندگان به بانک مستقر در نمایشگاه برای این بن‌ها مراجعه کنند، استفاده از آن‌ها را بلا مانع خواست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مطهره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
من میخوام بن كتاب تهیه كنم اما انگار سیستم غیر فعال شده من چكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیا تمدیدش می كنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها