به جای وعده دادن به تعهدات خود عمل کنند

احمدزاده : درودگر به دنبال پست است

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: درودگر فقط باید به دنبال اثبات شایستگی خود باشد.
کد خبر: ۵۵۸۹۲۵
احمدزاده : درودگر به دنبال پست است

 محمد احمدزاده  در خصوص اظهار نظر اخیر درودگر مبنی بر اینکه " احمدزاده را تغییر نمی‌دهیم تا بتواند در ملوان شایستگی‌های خود را ثابت کند" ، گفت: من از ۱۲ دوره‌ای که رقابت‌های لیگ بر‌تر برگزار شده، در ۱۰ دوره آن مربیگری کرده‌ام و در ۴ رده تیم‌های ملی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان به عنوان مربی فعالیت کرده‌ام بنابراین دیگر نیازی نیست که در یک بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ بر‌تر بخواهیم شایستگی‌های خود را ثابت کنم و این موضوع برای اهالی فوتبال کاملا مشخص است.

وی در همین خصوص افزود: درودگر برای نخستین بار به عنوان مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری فعالیت خود را آغاز کرده، باید به فکر نشان دادن شایستگی خود باشد و مدیریت در ملوان را جزو رزومه کاری خود قرار دهد. البته برای همه مشخص شده که درودگر می‌خواهد ضمن سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های مدیریتی هدایتی در باشگاه ملوان، از طریق این باشگاه بخواهد خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال نزدیک کرده و در فدراسیون پست بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکید کرد: درودگر می‌خواهد ضعف مدیریت خود را با سیاه نمایی نتایج تیم بپوشاند. آن‌ها با فریب افکار عمومی می‌خواهند شرایط را به گونه‌ای جلوه دهند که همه شرایط و امکانات را برای کسب سهمیه توسط ملوان را فراهم کرده بودند و کادر فنی تیم بود که نتوانست این هدف را محقق کند.

وی اضافه کرد: ایشان استاد مدیریت وعده هستند و در حالی که بازیکنان ما با این فصل برای سومین فصل متوالی است که پول‌های خود را نصف و نیمه می‌گیرند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، از اهداف خود در فصل آینده صحبت می‌کنند. آقای درودگر ابتدا ببینید این فصل را می‌توانید به سرانجام برساند، فصل آینده پیشکش شما.

احمدزاده با بیان اینکه ملوان پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در این فصل داشت اما بی‌تفاوتی و عملکرد ضعیف آقایان باعث شد نتوانیم سهمیه آسیا را در این فصل بدست آوریم، اظهار داشت: آقایان بهتر است به جای وعده دادن به تعهدات خود عمل کنند چون ملوان باشگاهی است که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و همیشه هویت خود را حفظ کرده است بنابراین در این فصل ما نیاز به یک سرمایه گذار داشتیم نه اینکه فردی از تهران بیاید و بخواهد برای ما فقط ادای مدیریت را در بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است آقایان چک‌هایی را که در نیم فصل دوم به بازیکنان داده و بعد با شگردی خاص آن را جمع آوری کردند، را پاس کنند. همه دیدند در پایان نیم فصل اول ملوان تنها به خاطر تفاضل گل در رتبه چهارم جدول لیگ قرار گرفت. از مردم انزلی و هواداران بپرسید که چقدر عملکرد و حرف‌های آقایان را قبول دارند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی وی به مهر گفت: جالب است در حالی که ملوان نه سهمیه می‌گیرد و نه سقوط می‌کند و دو بازی از رقابت‌های لیگ بر‌تر باقی مانده بود، درودگر از کمیته فنی باشگاه خواسته تشکیل جلسه دهند و عملکرد فنی مرا تحلیل کنند. برای همه مشخص است که چرا این تصمیم گرفته شده است؟ بهتر است آقایان با وعده‌ها و حرف‌های دروغ خود به فکر منحرف کردن افکار عمومی نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها