فکر می کردم ارتباط در تیم ملی سخت باشد

دانیال داوری: کلاس فارسی رفته ام تا خوب حرف بزنم

دانیال داوری می گوید: من عاشق غذاهای ایرانی هستم.قرمه‌سبزی را دوست دارم اینکه من ایرانی هستم یا آلمانی سوال سختی است. من شاید چند فرهنگی باشم ولی اصلیتم ایرانی است ولی در آلمان بزرگ شده‌ام.
کد خبر: ۵۵۸۶۲۰
دانیال داوری: کلاس فارسی رفته ام تا خوب حرف بزنم

دروازه‌بان تیم ملی درباره حضورش در تیم ملی برابر کویت اظهار کرد: تجربه خیلی خوبی بود. با فوتبالی جدید آشنا شدیم که با فوتبال دیگر فرق دارد. من تلاش می‌کنم خودم را با آن وفق دهم.

داوری در ادامه درباره نحوه ارتباط گیری‌اش با سایر بازیکنان تیم ملی صحبت کرد و افزود: من به انگلیسی با آن‌ها صحبت می‌کنم و البته با حضور دژاگه کمی از صحبت‌ها به آلمانی برایم ترجمه می‌شد. فکر می‌کردم صحبت با زبان انگلیسی و ارتباط‌گیری با آن سخت باشد اما می‌بینم که افراد زیادی هستند که با زبان انگلیسی آشنا هستند.

او درباره زبان فارسی گفت: به کلاس رفته‌ام تا آن را یاد بگیرم. سخت است که در خانه صحبت نکنید و زبان یاد بگیرید. با این حال من تلاشم را می‌کنم تا فارسی را یاد بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که بعد از بازی با هرتابرلین و شکست 3 بر صفر از این تیم چه شد که در تیمش نیمکت نشین شد گفت: این را باید از سرمربی پرسید. او به من بعد از بازی گفت پتکوویچ تلاش زیادی در تمرین‌ها دارد و حق دارد که در این بازی دروازه‌بان باشد. من هم عضوی از تیم هستم و هیچ بدخلقی نکردم و در 28 بازی این فصل در درون دروازه بودم. همه تلاشم را می‌کنم که در بازی‌های بعدی حضور داشته باشم. این حق هر کس است که خوب باشد و درون دروازه بایستد.

دروازه‌بان تیم ملی در ادامه افزود: این مسئله و حضور در تیم ملی ایران باعث افت من نشده است و من با نیرویی مضاعف دوباره به تیم برگشتم. اتفاقا می‌خواهم بگویم حضور در تیم ملی باعث ایجاد نیرویی تازه در من شد و اعتماد به نفس بیشتری گرفتم.

داوری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیمش برای فصل بعد به دنبال یک دروازه‌بان جدید اظهار کرد: از این بابت نگران نیستم. من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم و این حق هر تیمی است که هر که را می‌خواهد به تیم بیاورد. من باید خودم را ثابت کنم.

او درباره تیم ملی صحبت کرد و با ابراز امیدواری نسبت به راهیابی تیم ملی به جام جهانی اظهار کرد: امیدوارم از همان بازی اول پیروز شویم چرا که شانس بالایی برای صعود به جام جهانی داریم. دوست دارم سال 2013 با توجه به موفقیت باشگاهی‌ام از لحاظ ملی‌ام سالی موفقیت‌آمیز باشد.

داوری همچنین در این گفت و گو که با برنامه 90 انجام می داد، اظهار کرد: من عاشق غذاهای ایرانی هستم.قرمه‌سبزی را دوست دارم اینکه من ایرانی هستم یا آلمانی سوال سختی است. من شاید چند فرهنگی باشم ولی اصلیتم ایرانی است ولی در آلمان بزرگ شده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها