مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای سر گروهی در گروهش در لیگ قهرمانان آسیا باید العین را در امارات شکست دهد چون سرگروهی از لحاظ روحی روانی بر روی تیم اثر بسیار زیادی می گذارد.
کد خبر: ۵۵۸۳۸۲
پاشازاده: استقلال برای سرگروهی باید العین را ببرد


مهدی پاشازاده  اظهار داشت: امیدوارم استقلال بتواند در امارات العین را ببرد چون برای سرگروهی در گروهش در لیگ قهرمانان آسیا باید العین را ببرد. من بازی 2 تیم را در تهران دیدم. العین تیم خطرناکی است و با این نفرات می تواند استقلال را در امارات ببرد. آنها هنوز هم تیم خطرناکی هستند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: به نظر من شرایط استقلال درحال حاضر خوب است و از نظر روحی مشکل ندارند. با بردی که استقلال جلوی الریان قطر در ورزشگاه آزادی آورد، هم اعتماد به نفس بازیکنان بالا رفت و هم صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد و با این شرایط با استرس کمتری مقابل العین در امارات بازی خواهد کرد.

البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که العین دیگر امیدی برای صعود از این گروه ندارد و این مسابقه صد در صد کار استقلال را  در امارات راحت تر خواهد کرد و بچه ها بدون استرس و اضطراب خاصی بازی خواهند کرد.

وی در مورد اهمیت اول شدن استقلال در گروهش گفت: این مساله بستگی دارد به بازیهای بعدی استقلال که با چه تیم هایی باید مقابله کند . از لحاظ روحی و روانی اول شدن در گروه خیلی مهم است اما این مسئله بستگی به این دارد که در مرحله بعدی با چه تیمی روبرو شود و به نظر من مربیان استقلال با توجه به حریفان خود د ر مرحله بعدی استراتژی شان برای دیدار مقابل العین را اتخاذ خواهند کرد.

پاشازاده در مورد مشکلات مالی استقلال گفت: قبل از بازی با الریان قطر پول به تیم تزریق شد و این مسئله صد درصد روی تیم تاثیر خواهد گذاشت چون از اول فصل مشکل مالی وجود داشت و با تزریق پول شرایط بهتر می شود و بچه های با تمرکز و آرامش بیشتری در زمین کار خواهند کرد تا نتایج بهتری کسب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد یا نه، گفت: باید ببینیم تیم های شرق آسیا درچه شرایطی هستند.
من در این فصل بازیهای تیم های شرق آسیا را ندیده ام اما آنها واقعا ً خوب هستند و کار استقلال خیلی سخت است و باید تیم در بهترین شرایط روحی و جسمی باشد تا بتواند مقابل آنها نتیجه بگیرد.

پاشا زاده در پایان به باشگاه خبرنگاران گفت: مهمترین عامل برای قهرمانی استقلال در آسیا آرامش و شرایط مالی است . این 2 مسئله خیلی مهم است و موضوع بعد این است که تیم برای فصل بعد چطور بسته شود و چه بازیکنانی می مانند و چه بازیکنانی اضافه می شوند. مربی تیم هم خیلی مهم است. در مجموع استقلال بیشتر از هر چیزی به ثبات نیاز دارد و اگر ثبات نباشد همه چیز تحت تاثیر قرار می گیرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها