از رفتنم به استقلال پشیمان نیستم، پشیمان هم نخواهم شد. من عاشق استقلال هستم اما شرایط به گونه‌ای پیشرفت که نتوانستم آن طور که باید و شاید کار کنم
کد خبر: ۵۵۷۳۲۸
امین منوچهری :دوست دارم در یک تیم آسیایی بازی کنم

سایت گل – امین منوچهری مهاجم احیا شده نفت تهران برخلاف بقیه خیلی دوست ندارد این فصل از مسابقات لیگ به پایان برسد. دلیلی اش؟ اینکه هرچه گذشته او در نفت بهتر کار کرده . مصاحبه سایت گل با مهاجم سایق استقلال را بخوانید :

تمرینات ؟

این 2 روز که تعطیل هستیم. دیروز یک بازی دوستانه داشتیم با پیکان که 2-1 بردیم در آن بازی یک گل زدم و بازی خوبی هم انجام شد. در حال حاضر 2 روز تعطیل هستیم و امیدوارم لیگ شروع شود و زودتر بازی‌های خود را انجام دهیم و به پایان فصل برسیم.

دوست داری در نفت بمانی؟

من دوست دارم زودتر این 6 امتیاز را بگیریم و امیدوارم آسیایی بشویم  چون دوست دارم در یک تیم آسیایی بازی کنم. اما تصمیم خود را در آخر فصل می‌گیریم.

شرایط خودت چطور است؟

ای کاش لیگ 10 بازی دیگر ادامه داشت در آن صورت برای آقای گلی می‌جنگیدم. خیلی شرایط خوبی دارم و آماده هستم . امیدوارم از این 2 هفته نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم با نتایج خوب به کسب سهمیه امیدوار شویم.

آیا اگر از ابتدا فصل در نفت بودی موفق‌تر نبودی؟
اگر از ابتدای فصل در تیم نفت و یا تیمی مثل سایپا بودم  الان در کورس آقای گلی بودم اما من از رفتنم به استقلال پشیمان نیستم، پشیمان هم نخواهم شد. من عاشق استقلال هستم اما شرایط به گونه‌ای پیشرفت که نتوانستم آن طور که باید و شاید کار کنم. امید من به خداست و امیدوارم بتوانم در این 2 بازی با انجام بازی‌های خوب به اردوی جدید تیم ملی دعوت شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها