گفت و گویی متفاوت با خواننده مشهور پاپ

امید حاجیلی از چه چیزی بیشتر می ترسد؟

امید حاجیلی متولد مهرماه 1362 است. حاجیلی این روزها به یکی از پرطرفدارترین خوانندگان موسیقی پاپ کشور هم تبدیل شده است و کنسرت هایش در گروه پرفروش‌های این روزها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۵
امید حاجیلی از چه چیزی بیشتر می ترسد؟


این خواننده بسیار آدم شاد و پر انرژی است و از شاد کردن دوستانش بسیار لذت می‌برد.و بهترین تفریحش بودن در کنار دوستانش است. در ادامه گفت‌وگوی جام جم آنلاین را با امید حاجیلی بخوانید

تعریفتان از خانه چیست؟

خانه به نظر من جایی است که آدم باید بیشترین آرامش را در آن داشته باشد و این که دراصل پناهگاه آدمی باشد که هروقت و هرجا به هم ریختگی و ناراحتی داشته باشد در خانه به آرامش برسد و اگر خانه‌ای این خصوصیت را نداشته باشد دیگر خانه نیست.

در مسیر موفقیتی که طی کردید پدر و مادرتان چقدر نقش داشتند و آیا مخالقتی کرده‌اند؟

بیشترین نقش را پدر و مادرم داشتند بخصوص مادرم چون من آدمی هستم که همیشه باید یک نفر در هرکاری ترغیبم کند و هولم بدهد. مادرم همیشه مرا به سمت جلو هول داده و مشوقم بوده است.

با کدام آهنگ شما را دیگر به عنوان یک خواننده شناختند؟

من فکر می‌کنم بیشترین چیزی که آن زمان به من کمک کرد و شنیده شد آهنگ برای عاشقی دیره بود که با صدای من و رضا صادقی منتشر شد.

بین ترانه‌هایی که تا امروز خوانده‌اید کدام‌ها بیشتر به دل خودتان چسبیده است و بیشتر دوستشان دارید؟

همه آهنگ‌هایم را خودم دوست دارم چون بیشترکارهایشان را خودم انجام دادم و خودم ساختمشان و واقعا مثل بچه هایم می‌مانند و نمی‌توانم بگویم کدام یک را بیشتر دوست دارم.

معمولا در ماشین خودتان به چه آهنگ‌هایی گوش می‌دهید؟

در ماشین خودم آهنگ‌های مختلفی گوش می‌کنم چون بیشترین زمانی که برای شنیدن موسیقی دارم در ماشین است و اینطوری نیست که سبک خاصی را گوش بدهم ,معمولا همه نوع موسیقی را گوش می‌کنم.

اهل ورزش کردن هستید؟

ورزش کردن را خیلی دوست دارم ولی چندین سال است هم کمی تنبل شده‌ام و هم سرم شلوغ شده، به خاطر همین فرصت نمی‌کنم بروم اما می‌خواهم باز ورزش را شروع کنم، در قدیم دوچرخه‌سواری و شنا و کوهنوردی انجام می‌دادم و البته هر از گاهی فوتبال هم بازی می‌کنم.

میانه‌تان با فضای مجازی چگونه است؟

خوب است، البته بیشتر در اینستاگرام و تلگرام فعال هستم.

فضای مجازی را بیشتر مفید می‌دانید یا مضر؟

برای آدم‌هایی که مخاطب دارند مفید است، چرا باید ضرر داشته باشد هر چیزی که از آن درست استفاده شود می‌تواند مفید باشد.

امید حاجیلی شبیه آهنگ‌هایش شاد است یا نه؟

همه این فکر را می‌کنند که من آدم شادی‌ام و چون همه این‌گونه فکر می‌کنند پس من آدم شادی هستم اما هر آدمی بالاخره می‌تواند بعضی اوقات ناراحت و عصبی و غمگین هم باشد ولی خودم بیشتر اهل انرژی و شادی هستم.

برای این‌که شاد باشید چه کار می‌کنید؟

برای شاد بودن کار خاصی نمی‌کنم فقط تلاش می‌کنم دل آدم‌ها را به دست بیاورم، کسی را اذیت نکنم و دل کسی را نشکنم و این به نظرم بزرگ‌ترین قدم برای شاد بودن است.

میانه‌تان با تلویزیون دیدن چطور است؟ آیا برنامه خاصی هست که دوست داشته باشید؟

خیلی وقت نمی‌کنم تلویزیون ببینم به علت مشغله‌ای که دارم.برنامه خندوانه و دورهمی را دوست دارم اما خیلی وقت نمی‌کنم پیگیرشان باشم اما چون جزو برنامه‌هایی هستند که به همه انرژی می‌دهند به نظرم جذاب هستند.

خاص‌ترین خصوصیت اخلاقی‌تان چیست؟

من خیلی آدم حساس و ریزبینی هستم در مسائل، خیلی چیزها را که شاید دیگران نبینند و متوجه نشوند من می‌بینم و این روی من تاثیر می‌گذارد و این تاثیر بعضی اوقات مثبت است و بعضی اوقات منفی و من سعی می‌کنم خیلی بروز ندهم و در خودم بریزم.

از چه چیزی بیشتر از همه بدتان می‌آید؟

از دورویی خیلی بدم می‌آید.

پوشش چقدر در شخصیت اجتماعی یک هنرمند و خواننده موثر است؟

متاسفانه الان طوری شده است که خیلی‌ها عقلشان به چشمشان است و از طرفی برای یک هنرمند ظاهر وآراستگی و خوش‌تیپ بودن حتی طرز صحبت کردن و برخورد با مخاطبانش خیلی مهم است و نشان‌دهنده شخصیت آن هنرمند است.

از چه چیزی بیشتر از همه می‌ترسید؟

از تنهایی.

دلتان که می‌گیرد چه کار می‌کنید؟

رانندگی می‌کنم، برای خودم ساز می‌زنم و می‌خوانم اما خیلی کار مشخصی انجام نمی‌دهم.

تفریح مورد علاقه‌تان چیست؟

تفریح مورد علاقه‌ام این است که با دوستانم باشم و بگوییم و بخندیم و خوش باشیم.

چاردیواری / بابک نبی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها