یکه تازی نابغه ایرانی در لیگ جهانی بوکس

روزبهانی حریفش را ناک اوت کرد

اشتباهات داوری مدال المپیک را از من گرفت

روزبهانی:برای تصاحب اولین مدال جهانی آماده می شوم

بوکسور وزن 85 کیلوگرم تیم ˈآستانا آرلانزˈ قزاقستان گفت:پس ازپایان رقابت های لیگ بوکس نیمه حرفه ای جهان برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به ایران برمی گردم.
کد خبر: ۵۴۶۶۱۶
روزبهانی:برای تصاحب اولین مدال جهانی آماده می شوم


احسان روزبهانیˈبوکسور المپیکی ایران که برای تیم ˈآستانا آرلانزˈقزاقستان در لیگ بوکس نیمه حرفه ای جهان به روی رینگ می رود در گفت و گو با ایرنا افزود:لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان حدود 2 ماه دیگر به پایان می رسد و پس از آن به ایران باز خواهم گشت.

وی افزود:پس از این رقابت ها خود را برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا و اولین مدال جهانی  آماده می کنم.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم بوکس آماتور ایران اظهار کرد:با توجه به تمریناتی که دارم برای کسب اولین مدال جهانی برای بوکس ایران آماده هستم.

این بوکسور ملی پوش ادامه داد:توانایی مدال آوری در رقابت های المپیک لندن را نیز داشتم اما متاسفانه اشتباهات داوری مدال المپیک را از من و بوکس ایران گرفت.

روبهانی یادآور شد:تیم آلماتی هم اکنون در گروه (ب) لیگ جهانی در رده نخست قرار دارد و یکی از مدعیان کسب جایگاه قهرمانی است.

وی افزود:مهمترین حریفان من در لیگ نیمه حرفه ای جهان بوکسورهای آذربایجان و آرژانتین هستند که از بهترین های جهان در وزن 85 کیلوگرم محسوب می شوند.

بوکسور وزن 85 کیلوگرم تیم آلماتی قزاقستان گفت:تیم آلماتی در دیدار بعدی خود با تیم آرژانتین روبه رو می شود اما بر اساس نظر کادر فنی من در این دیدار به روی رینگ نخواهم رفت.

تیم آلماتی قزاقستان جمعه(یازده اسفند) با نتیجه 4 بر یک از سد تیم ˈژرمن ایگلسˈ آلمان گذشت که احسان روزبهانی در این دیدار با اختلاف 6 امتیاز حریف خود را شکست داد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها