صادق زاده:به شخصیت مان بی احترامی می شود

حمایت از مربی و بازیکن خاص در بسکتبال!

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: نمی‌دانم تا چه زمانی باید بازیکنان و مربی خاصی حمایت شوند و این موضوع نگران کننده است.
کد خبر: ۵۴۴۹۲۸
حمایت از مربی و بازیکن خاص در بسکتبال!

محسن صادق‌زاده پس از شکست فولاد ماهان مقابل مهرام اظهار داشت: ما مربیان شخصیتی داریم، اما در این نوع بازی‌ها بسیار کوچک شمرده می‌شود. فدراسیون از ما احترام و سکوت می‌خواهد و می‌گوید اعتراض نکنیم، اما بی‌احترامی که به شخصیت ما می‌شود سرمایه یک عمرمان از بین می‌رود.

وی ادامه داد: من به عنوان مربی اشکالاتم را می‌پذیرم اما اتفاقاتی که در این بازی افتاد، پیام خوبی برای من مربی ندارد و این علامت سؤال بزرگی ایجاد کرده است چرا باید به این صورت جریان بازی عوض شود.

وی در مورد داوری گفت: داوری نوسان زیادی داشت. اگر قرار است قضاوتی صورت بگیرد، باید درست باشد. نباید از تعداد خطاهایی که زیاد می‌شود چشم پوشی کنند. بازیکنانی که تعداد خطاهایشان زیاد بود، تاثیر گذار بودند.

سرمربی فولاد ماهان گفت: شخصیت بسکتبال احترام گذاشتن و حفظ احترام است. ما وظیفه‌مان این است اگر موردی هم وجود داشت از داخل خانواده حل کنیم. این مسابقات ما را دچار مسائلی کرده که نگران هستیم. نمی‌دانم تا چه زمانی باید بازیکنان و مربی خاصی حمایت شوند؟

صادق‌زاده در مورد بازی‌های سوم و چهارم که در اصفهان برگزار می‌شود، عنوان کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و فولاد ماهان آنقدر قدرت دارد که تا آخر ادامه دهد و بجنگد. دو سال است که این اتفاقات می‌افتد و از بازیکن و مربی خاصی حمایت می‌شود. امیدوارم در آینده شاهد این مسائل نباشیم.

دیدار دوم مهرام و ماهان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال سه‌شنبه شب با حساب 84 بر 76 به سود مهرام به پایان رسید. دیدار نخست را هم مهرام 96 بر 86 پیروز شده بود.

مرحله نیمه‌نهایی به صورت 3 پیروزی از 5 مسابقه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها