نمی گذارم سندلی از کریمی شکایت کند

یاوری: کروش برود لیگ پرتغال را 16 تیمی کند!

یاوری: مدینه فاضله فجر ماندن در لیگ برتر است

کد خبر: ۵۴۲۵۴۶


سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی درباره شرایط کنونی این تیم و بازی مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از اتفاقاتی که می‌افتد و نتایجی که تیم ما به دست می‌آورد، مهم‌تر از هر مسئله‌ای بازگشت به حالت اول است که ما سعی کرده‌ایم در چند روز گذشته هم از لحاظ بدنی و هم از نظر روحی – روانی این ریکاوری را انجام دهیم.

محمود یاوری افزود: خیلی خوشحالم که در چند روز گذشته تمرین‌های مناسبی را انجام داده‌ایم. شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم و امیدواریم که به همان اندازه که از این تیم شناخت داریم بتوانیم مقابل آن‌ها خوب بازی کرده و برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم.

به گزارش ایسنا ، یاوری درباره حاشیه‌هایی که بعد از شکست پرگل تیمش برابر استقلال به وجود آمد گفت: به هر حال شکست تبعاتی دارد و هر چقدر که به این باخت دامن بزنیم بدتر می‌شود. ما مقابل استقلال جانانه بازی کردیم. در نیمه اول همه مسیرها را بسته بودیم و نیازی هم نبود که آن پنالتی را انجام دهیم. اما در نیمه دوم بازیکنان ما نتوانستند نمایش خود در نیمه اول را تکرار کنند. با این حال آن بازی برای ما تمام شد.

سرمربی فجر با اشاره به اینکه قبول دارد بازی در تبریز برای هر تیمی سخت است به ایسنا گفت: ما روی این موضوع کار کرده‌ایم. ضمن اینکه در تبریز هوا هم سرد است و ما آنجا به مهمانی نمی‌رویم. اگر بخواهیم به تبریز مهمانی برویم خانواده‌ام هم را می‌برم و می‌رویم خانه یکی از دوستان قدیمی‌ام به اسم حسن آذرنیا!

یاوری با بیان اینکه فجر سپاسی اگر در پایان فصل بین 12 تیم بالای جدول باشد ما خودمان را قهرمان می‌دانیم گفت: مدینه فاضله ما این است که در لیگ برتر بمانیم. اگر هم بین 12 تیم بالای جدول باشیم خود را قهرمان می‌دانیم واقعا انتظار شما از این تیم چیست؟ تمام تیم‌هایی که پایین‌تر از ما هستند کمتر از 10 میلیارد برای باشگاه‌شان خرج نکرده‌اند اما ما فقط 2 و نیم میلیارد برای این فصل هزینه کرده‌ایم. در حالی که مسئولان استان با وجود وعده‌هایی که به ما داده بودند هیچ کمکی به فجر نکردند. هرچند بازیکنان ما تا الان نتایج خوبی گرفته‌اند و اگر در چند بازی بد امتیازها را از دست نمی‌دادیم الان وضعیت بهتری داشتیم. اما من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها