کم‌کم به صدر جدول صعود کنیم؛

حسینی:داور به درستی به ما کارت داد

سپاهان در وقت های اضافی تسلیم شد

صعود دوباره پرسپولیس با گل نوروزی

پرسپولیس به لطف گل دیرهنگام نوروزی سپاهان را در خانه شکست داد.سرخپوشان بعد از این برد با سه پله صعود در جایگاه ششم رده بندی قرار گرفتند . شکست سپاهان بیش از همه آبی ها را خوشحال کرد چون حالا فاصله خود را با رقیب اصفهانی بیشتر می بینند.
کد خبر: ۵۴۱۷۷۸
صعود دوباره پرسپولیس با گل نوروزی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه آزادی  به مصاف یکدیگر رفتند.

*نیمه اول این دیدار که با برتری نسبی پرسپولیس نسبت به مهمانش همراه بود در حالی به پایان رسید که فرشید طالبی و میلان سوشاک از سپاهان و محمدرضا خانزاده از پرسپولیس با کارت زرد داور روبه رو شدند.دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که بهترین فرصت سپاهان را خلعتبری از دست داد و پروویچ هم صحنه‌های خطرناکی بر روی دروازه سپاهان ایجاد کرد.

*دقیقه 54 گردان در محوطه جریمه  ولاتکو که در موقعیت تک به تک با او قرار داشت را سرنگون کرد اما  داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت.

*دیدار دو تیم در حالی که سپاهان با اخراج سوشاک از توسط داور از دقیقه 74 ده نفره شده بود در پایان 90 دقیقه بدون گل دنبال می شد و در حالی که اولین دقیقه بازی در وقت های اضافی دنبال می شد هادی نوروزی گل پیروزی سرخپوشان را وارد دروازه طلایی پوشان کرد.مهاجم سرخ‌پوشان با استفاده از غفلت مدافعان سپاهان در محوطه شش قدم دروازه شهاب گردان را فرو ریخت.

*پرسپولیس با گرفتن این سه امتیاز 3 پله در رده بندی صعود کرد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

حاشیه های بازی

*حدود 1500 هوادار اصفهانی با پیراهن و پرچم‌های زرد رنگ از ساعت‌ها قبل برای تشویق تیم خود در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. آنها با دیدن بازیکنان پرسپولیس فحاشی‌های شدیدی علیه محسن بنگر و سیدجلال حسینی دو بازیکن تیم خود داشتند و آنها را بازیکنان بی‌غیرت نامیدند. همین موضوع باعث شد تا به شدت این دو بازیکن ناراحت شوند و بازیکنان دیگر پرسپولیس از این بازیکنان خواستند که واکنشی به این موضوع نشان ندهند.

هواداران سپاهان همچنین با نشان دادن عددهای 4 با انگشتان خود به سایر بازیکنان قرمزپوش نیز بی‌احترامی کردند که باعث شد نیروی انتظامی به آنها تذکر جدی بدهد.

*حدود 4 هزار هوادار پرسپولیس به ورزشگاه رفتند. آنها با دیدن گردان دروازه‌بان پرسپولیس به تشویق نیلسون و شعار علیه گردان پرداختند.

*نیلسون و امیر عابدزاده پس از ورودشان به زمین به سمت گردان رفتند و با او به خوش و بش پرداختند.

*همچنین محمدی در بین بازیکنان سپاهان نیز حضور پیدا کرد.

*هواداران پرسپولیس به تشویق شدید سپهر حیدری نیز پرداختند تا باز هم یاد و خاطره قهرمانی خود را با گل سابق قرمزپوشان در لیگ هفتم به رخ سپاهانی‌ها بکشند.

*هواداران سپاهان به تشویق شدید محرم نویدکیا با نام اسطوره اصفهان نیز پرداختند و عکس‌های بزرگی از ابراهیمی هافبک این تیم با خود به ورزشگاه آورده بودند.

*هواداران پرسپولیس با دیدن گل‌محمدی با لقب امپراطور او را مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع باعث شد تا سپاهانی‌ها شعاری علیه گل‌محمدی سر بدهند.

*سرود باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه پخش شد.

*کریم انصاری‌فرد در بازی امروز  نیمکت نشین شد اما هواداران به شدت او را با نام کریم آقای گل تشویق کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها