اشتباهات داوری مدال المپیک را از من گرفت

روزبهانی:برای تصاحب اولین مدال جهانی آماده می شوم

به دنبال درخشش در رقابتهای بوکس نیمه حرفه ای جهان؛

پاداش یک میلیونی برای احسان روزبهانی

درخشش دنباله دار احسان روزبهانی در رقابتهای بوکس نیمه حرفه ای جهانی باعث شده است تا فدراسیون بوکس به او یک پاداش یک میلیون تومانی بدهد.
کد خبر: ۵۴۰۴۰۰
پاداش یک میلیونی برای احسان روزبهانی

احسان روزبهانی که در حال حاضر در عضویت تیم آستانه آرلانس قزاقستان عضویت ، در رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای جهان موفق شد یک پیروزی شیرین مقابل "جامل رینولدز"، بهترین بوکسور کالیفرنیا، کسب کند.
روزبهانی در مورد این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و من نمایش قابل قبولی در این رقابت‌ها داشتم. در یکی از مسابقات موفق شدم بهترین بوکسور کالیفرنیا را ناک اوت کنم.
وی در ادامه افزود: فدراسیون بوکس روز سه‌شنبه به پاس این موفقیت‌ها مبلغ یک میلیون تومان به من پاداش داد، ضمن اینکه تیم پیوند ساپکو هم یک سکه به من اهدا کرد.
بوکسور وزن 85 کیلوگرم ایران که در بازی‌های المپیک 2012 لندن نمایش خوبی داشت در مورد تیم آستانه آرلانس به مهر گفت: من برای یک فصل که 9 ماه می‌شود با این تیم قرارداد دارم و در این تیم شرایط خوبی دارم.
روزبهانی در پایان گفت: من ماهیانه 1500 دلار حقوق دریافت می‌کنم و اگر بتوانم هر بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم، پنج هزار دلار پاداش می‌گیرم و اگر هم ببازم هزار دلار دریافت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها