لژیونرها در لیست انتظار

دژاگه تنها سی ثانیه!

لژیونرهای تیم ملی بعد از بازگشت به لیگ های اروپایی در لیست انتظار قرار گرفتند.اشکان دژاگه بعد از 90 دقیقه تنها سی ثانیه برای فولام بازی کرد و اوساسونا مسعود شجاعی را در فهرست 18 نفره ی خودش قرار نداد.امشب نوبت رضا قوچان نژاد در لیگ بلژیک است.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۶
دژاگه تنها سی ثانیه!

دژاگه در دقیقه‌ی 91 با فرمان مارتین یول راهی میدان شد و فرصت چندانی برای خودنمائی نداشت

سایت گل-پس از درخشش رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه با پیراهن تیم ملی برابر لبنان، حالا باید به انتظار نمایش این ستارگان در تیم‌های باشگاهی‌شان در هفته‌ی جاری بنشینیم و عملکرد تنها سرمایه‌های برون مرزی فوتبال  ایران را به نظاره بنشینیم.

اشکان سی ثانیه!

 در این هفته اشکان دژاگه به همراه تیم باشگاهی خود یعنی فولام در چارچوب رقابت‌های لیگ جزیره در هفته‌ی بیست و ششم در ورزشگاه کارو رود میهمان تیم رده چهاردهمی نوریچ بود. در این دیدار که دژاگه در دقیقه‌ی 91 با فرمان مارتین یول راهی میدان شد و فرصت چندانی برای خودنمائی نداشت، فولام به کسب یک امتیاز برابر قناری‌ها رضایت داد و در رده‌ی دوازدهم قرار گرفت.

 مسعود غایب

 مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی ایران که پس از مدت طولانی از بند مصدومیت رهائی یافت و بار دیگر به میادین بازگشت پس از حضور 6 دقیقه‌ای برابر سلتاویگو، با صلاح‌دید کارلوش کروش، سرمربی تیم ملی ایران، 90 دقیقه برابر لبنان به میدان رفت. در دیدار روز گذشته نیز شجاعی حتی در لیست 18 نفره‌ی اوساسونا برای دیدار با مایورکا نیز حضور نداشت.

گوچی امشب فیکس؟

 رضا قوچان‌نژاد مهاجم دو رگه‌ی تیم ملی ایران، پس از درخشش در تیم ملی ایران و همچنین درخشش در آخرین دیدار باشگاهی خود برابر اندرلشت، بی‌شک بار دیگر در ترکیب اصلی تیم خود قرار یعنی استاندارد لیژ قرار خواهد گرفت و در خانه به مصاف تیم رده‌ی نهمی مونس خواهد رفت. گوچی 25 ساله در دیدار برابر لبنان برای نخستین بار موفق به گل‌زنی با پیراهن تیم ملی ایران شد و بی‌شک امیدوار است تا این گل‌زنی برای او خوش‌یمن باشد و پای او به گل‌زنی با پیراهن تیم استاندارد لیژ نیز باز شود.

 حقیقی در اردو

علی‌رضا حقیقی دروازبان تیم ملی ایران نیز در اردوی اسپانیا به همراه تیم روبین کازان مشغول تمرین است. حقیقی بازهم مشغول تمرین تا شاید روزی در درون دروازه‌ی این تیم قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها