اعتبار منچستر یونایتد خدشه دار شد

پاتریس اورا : اعتبارمان را دوباره به دست می آوریم

پاتریس اورا معتقد است پیروزی بر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باعث می‌شود تا دوباره منچستر یونایتد همان تیم خطرناک اروپا شود و همه تیم‌ها از آن حساب ببرند.
کد خبر: ۵۳۹۱۰۷



پاتریس اورا معتقد است پیروزی بر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باعث می‌شود تا دوباره منچستر یونایتد همان تیم خطرناک اروپا شود و همه تیم‌ها از آن حساب ببرند.

پاتریس اورا 31 ساله اعتراف کرد پس از حذف منچستر یونایتد در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در سال قبل وجهه این تیم خدشه دار شد و تنها راه به دست آوردن این اعتبار از دست رفته پیروزی بر قهرمان اسپانیا رئال مادرید است.

اورا درباره اهمیت بازی رئال مادرید برای شیاطین سرخ گفت: پیروزی برابر مادریدی‌ها برای ما بسیار مهم است. زیرا پیروزی در این دیدار باعث می‌شود بقیه تیم‌ها حساب جداگانه‌ای روی ما باز کنند.

اورا ادامه داد: فراموش نکنید ما سال قبل در مرحله مقدماتی حذف شدیم. می‌خواهیم این وجهه لکه دار شده را تغییر دهیم. باید نشان دهیم منچستر واقعی چه کیفیتی دارد. مدت‌ها منتظر چنین بازی بزرگی در اروپا بودم. بعد از سال 2008 که برابر بارسلونا بازی کردم، این بازی بزرگ‌ترین بازی ما در فوتبال اروپاست. هواداران زیادی در فوتبال اروپا نیز منتظر این بازی هستند. این بازی بازیکنان بزرگ شخصیت‌های بزرگ و اسم های بزرگ است.

اورا در پایان گفت: باید در هر سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) کیفیت خود را نشان دهیم. کسب هر سه جام ممکن برای ما اتفاق بزرگی محسوب می‌شود، البته باید بازی به بازی جلو برویم، این بهترین نگرش است.

اورا گفت: امسال بازی به بازی جلو رفتیم و برای همین ست که فصل با کیفیتی داشتیم. امسال نشان می‌دهیم که منچستر یونایتد یک قهرمان است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها