تلاش های نیروی زمینی برای فرار از قعر جدول؛

ثبت یک تساوی در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال

کوزه گری:حواشی به توسعه هندبال ضربه می زند

خبر استعفای من صحت ندارد

رئیس فدراسیون هندبال کشور وجود مسائل حاشیه‌ای را مانع توسعه و پیشرفت ورزش هندبال در کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۵۳۸۳۲۵
خبر استعفای من صحت ندارد

به گزارش  مهر، جلال کوزه گری در مجمع انتخابات هیئت هندبال استان قم که شامگاه دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل شد، تصریح کرد: در روزی که در تهران نیستم و به قم آمده‌ام برخی رسانه‌ها خبر از ارائه استعفای من از ریاست فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان می‌دهند در حالی که این درست نیست و اینگونه حواشی به توسعه هندبال آسیب می‌رساند.

وی در ادامه افزود: سفارش من به تمامی هیئت های هندبال در استان های مختلف این است که در راس مهمترین اهداف و برنامه های خود کاری کنید که از حواشی به دور باشید.

رئیس فدراسیون هندبال کشور ادامه داد: وقتی اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیئت هندبال استان قم همگی به کاندیدای مورد نظر خود با اتفاق آراء، نظر مثبت دادند، بسیار خوشحال شدم زیرا این بیانگر همدلی و هماهنگی خانواده هندبال قم برای حرکت در مسیر رشد و پیشرفت است.

توسعه هندبال کارگری و دانشجویی

وی تصریح کرد: این جمع و اعضای آن نشان دادند که می خواهند هندبال قم همواره روی پای خودش بایستد و رشد پیدا کند، در هیئت هندبال قم از نظر فدراسیون کارهای خوبی برای رشد و پیشرفت این رشته صورت گرفته و امیدوارم در دوره جدید نیز ادامه یابد.

کوزه گری ابراز داشت: با توجه به تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تشکیل فدراسیون های ورزش های دانشگاه و کارگری و اضافه شدن آنها به لیست سایر فدراسیون‌ها، به نظر می‌رسد که هندبال باید در بین دانشجویان و کارگران نیز توسعه یابد.

وی بیان کرد: در واقع باید اینگونه بگویم که هندبال یک ورزش دانشگاهی است و می تواند در بین دانشجویان که نسل جوان و مستعد جامعه هستند به خوبی نیروهای توانمندی جذب کند و در بین کارگران نیز به یک ورزش فراگیر تبدیل شود.

حضور صبا زمینه ساز توسعه هندبال قم می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با ابراز رضایت از فعالیت های هندبالی در قم، تاکید کرد: گزارش عملکرد هیئت هندبال قم در فدراسیون مثبت بوده است، به خصوص اینکه اینجا حمایت خوبی از سوی متولی ورزش یعنی اداره کل ورزش و جوانان صورت می گیرد.

وی در خصوص حضور صبا در لیگ برتر هندبال نیز بیان داشت: اگر صبا به لیگ برتر آمد هیئت قم نباید صرفا منتظر حمایت اداره کل ورزش و جوانان باشد، حضور صبا زمینه ساز توسعه هندبال قم می‌شود اما باید منابع حضور در لیگ برتر از طرق مختلف تامین شود که به هیئت آسیب نرساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها