فکر نمی‌کنم یک مصاحبه چنین تاوانی داشته باشد

نوروزی: این اشد مجازات برای من بود

می‌خواستم ببینم واکنش جامعه تنیس روی میز نسبت به این موضوع چگونه است. ترجیح دادم همه حرف‌ها را بشنوم و به جمع بندی برسم.
کد خبر: ۵۳۶۹۳۰
نوروزی: این اشد مجازات برای من بود

پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش ایران با بیان اینکه فکر نمی‌کند یک مصاحبه چنین تاوانی داشته باشد، گفت: حکم در نظر گرفته شده برای من در حد اشد مجازات برای یک ورزشکار است.

افشین نوروزی با بیان اینکه برای اعتراض به حکم محرومیتش نامه‌ای چهار پنج صفحه‌ای به فدراسیون تنیس روی میز ارسال کرده است، به خبرنگار مهر گفت: در این نامه به هر موضوعی که نسبت به آن اعتراض داشتم، اشاره کردم. مثلا گفته شده صحبت‌های من نوعی توهین و افترا بوده است در حالیکه این را اصلا قبول ندارم.

وی با اشاره به گفتگوی رسانه‌ای‌اش که منجر به محرومیتش شده است، خاطرنشان کرد: صحبت‌های من از روی دلسوزی بوده است. البته تیتری که برای این گفتگو انتخاب شده بود، اصلا در متن صحبت‌های من نبود. من اصلا نگفتم فدراسیون محله بر و بیا است. سایر صحبت‌هایم هم توهین و افترا تلقی نمی‌شود.

این بازیکن تنیس روی میز با بیان اینکه برای پیگیری اعتراضش به حکم کمیته انضباطی وکیل گرفته، تصریح کرد: باید از قوانین آگاهی کامل داشته باشم تا هر کاری که می‌خواهم انجام دهم، قانونی باشد. هر اعتراضی هم داشتم بر اساس قانون مطرح کرده‌ام. در هر صورت برای پیگیری وضعیت پرونده‌ام و اعتراضی که به حکم فدراسیون دارم، با وکیلم مشورت می‌کنم و امیدوارم حکمم سبکتر شود. 

وی با اشاره به محرومیت یک ساله قطعی و محرومیت یک ساله تعلیقی همراه با جریمه بیست میلیون ریالی که کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز برای وی در نظر گرفته، یادآور شد: این حکم خیلی سنگین است. اشد مجازات برای یک ورزشکار محرومیت یا جریمه یا تعلیق است که هر سه را در کنار هم برای من در نظر گرفته‌اند. فکر نمی‌کنم یک مصاحبه چنین تاوانی داشته باشد.

نوروزی تاکید کرد: خود مسئولان هم اذعان داشته‌اند که مصاحبه من انتقادی بوده است. فکر نمی‌کنم یک مصاحبه انتقادی در این حد واکنش داشته باشد.

وی که در آخرین روز از فرصت قانونی‌اش برای اعلام رسمی اعتراض به حکم محرومیتش اقدام کرد در مورد دلیل تاخیری که در این زمینه داشت به خبرنگار مهر گفت: حکم کمیته انضباطی از آنجایی که خیلی سنگین بود، انعکاس زیادی داشت. بنابراین باید یک دفاعیه محکم آماده می‌کردم. برای تهیه چنین دفاعیه‌ای نیاز به فرصت داشتم.

بازیکن تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد ادامه داد: از طرفی می‌خواستم ببینم واکنش جامعه تنیس روی میز نسبت به این موضوع چگونه است. ترجیح دادم همه حرف‌ها را بشنوم و به جمع بندی برسم. در این مدت مسائل زیادی مطرح شد و صحبت‌های زیادی شنیدم. شاید اگر زودتر از این برای اعلام اعتراض اقدام می‌کردم، واکنش‌های کمتری می‌دیدم.

نوروزی با بیان اینکه در نامه اعتراض به فدراسیون، به خیلی از واکنش‌ها اشاره کرده است، تصریح کرد: در این مدت چند نفر از اهالی تنیس روی میز که عضو کمیته انضباطی هم هستند، نسبت به من جبهه گیری کردند و حتی به نوعی دست به تخریبم زدند. چرا باید اعضای کمیته چنین موضع گیری داشته باشند در حالیکه هنوز رای قطعی نیست.

پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش کشورمان در مورد جریمه نقدی بیست میلیون ریالی‌اش گفت: هنوز این جریمه را پرداخت نکرده‌ام چون هنوز رای قطعیت پرداخت نکرده‌ام. به هر حال من اعتراض خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ام. باید ببینم به این اعتراض رسیدگی می‌شود یا نه.

افشین نوروزی چهارشنبه گذشته در نهمین و آخرین روز از فرصت قانونی‌اش برای اعلام اعتراض نسبت به حکم محرومیتش نسبت به انجام این کار اقدام کرد. این بازیکن از سوی کمیته انضباطی به یک سال محرومیت قطعی، یک سال محرومیت تعلیقی همراه با پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها