رییس فدراسیون تیراندازی:

قرار نبود "جام بزرگ" هزینه‌ای برای اعزام پرداخت کند

در حالی که جام‌بزرگ، تیرانداز المپیکی ایران اعلام کرده که به خاطر مشکلات مالی هزینه رفتن به مسابقه‌های آسیایی را نداشته و به همین دلیل به این رقابت‌ها اعزام نشده است.
کد خبر: ۵۳۵۹۳۶
قرار نبود "جام بزرگ" هزینه‌ای برای اعزام پرداخت کند

 رییس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد که قرار نبوده "جام‌بزرگ" هزینه سفرش را خودش پرداخت کند.

مهدی هاشمی دراین باره گفت: به دلیل مشکلات مالی که فدراسیون داشت تعداد افراد اعزامی به رقابت‌های آسیایی کاهش یافت و برخی از ملی‌پوشان پذیرفتند که با هزینه خود به این رقابت‌ها اعزام شوند. چون پیش از این با برآوردی که کمیته فنی کرده بود پیش بینی می شد که امکان کسب مدال در بین تیراندازان جوان پایین است و به همین دلیل فدراسیون هم اعلام کرد که اگر ورزشکاران مدال بگیرند هزینه ای که برای اعزام داده اند از سوی فدراسیون پرداخت خواهد شد.البته جبران این هزینه کمی زمان‌بر است اما به هر حال این هزینه را به آنها بر می گردانیم.

وی در پاسخ به این که الهه احمدی بدون دادن هزینه سفر به این مسابقات اعزام شد اما چرا این شرایط برای مه‌لقا جام‌بزرگ که او هم تیرانداز المپیکی است، وجود نداشت، گفت: اسم جام‌بزرگ در بین افرادی که قرار بود هزینه سفر خود را پرداخت کنند نبوده است و متاسفانه فردی که مسئولیت هماهنگی این موضوع را داشته است مطلع نبوده که جام بزرگ جزو این لیست نیست. به همین خاطر این موضوع را به وی اعلام کرده بوده است.

مه‌لقا جام بزرگ هم در این باره به ایسنا گفت: خود را برای حضور در مسابقه‌های آسیایی آماده کرده بودم اما به دلیل این که نتوانستم هزینه سفرم را پرداخت کنم از این مسابقه‌ها جا ماندم.

وی ادامه داد: در تیم ملی بزرگسالان هاشمی و صحراگرد هم هزینه سفرشان را از طریق باشگاه‌هایشان پرداخت کردند اما من امسال عضو باشگاهی نبودم و نتوانستم هزینه سفرم را تهیه کنم.

این تیرانداز المپیکی ایران، ادامه داد: نجمه خدمتی که در این رقابت‌ها در رده نوجوانان مدال گرفت هم هزینه سفرش را پرداخت کرده بود. البته به جز این افراد از شخص دیگری هزینه گرفته نشد و فدراسیون اعلام کرده که خرج سفر آن ها را بازمی گرداند.

جام‌بزرگ درباره وضعیت تمرینی خود هم گفت:تمریناتم را در همدان انجام می‌دهم و هیچ اطلاعی از برنامه تیم ملی ندارم اما برای اردوی بعدی به تهران خواهم آمد و فکر می‌کنم در آمادگی خوبی داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها