هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

از کنایه مایلی‌کهن به رویانیان و قلعه‌نویی تا نبش قبر فتح‌الله زاده!

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های جام حذفی و هفته بیستم و یکم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که هیجان انگیز‌ترین دربی در میان دربی‌های ۷۳سال‌های ، ۷۹، ۸۳، و ۹۰ کدام گزینه است؟
کد خبر: ۵۳۵۹۲۴
از کنایه مایلی‌کهن به رویانیان و قلعه‌نویی تا نبش قبر فتح‌الله زاده!

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه همچون همیشه، دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر پرداخت.

فردوسی‌پور در این برنامه به ماجرای سخنان فتح الله‌زاده درباره دربی سال ۷۸ پرداخت و در این باره گفت‌وگویی با عابدینی و فتح الله‌زاده داشت؛ البته تلاش عادل برای پیدا کردن فائقی سودی نداشت.

در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه‌های کوتاهی از بازی‌های جام حذفی و گل‌های آن به تصویر کشیده شد.

ابراهیم میرزابیگی، کار‌شناس داوری لیگ، مهمان حضوری برنامه نود و بر این باور بود، در بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت، یک پنالتی به سود این تیم گرفته نشد؛ البته در مقابل صبا دو پنالتی علیه این تیم نادیده گرفته شد. همچنین در بازی استقلال مقابل ابومسلم، صادقی باید اخراج می‌شد و گل چهارم این تیم خطا بود؛ افزون بر این که در بازی استقلال و مس، داور یک پنالتی به سود مس را نادیده گرفت.

کنایه مایلی‌کهن به رویانیان و قلعه‌نویی!

محمد مایلی کهن، مهمان تلفنی برنامه تلویزیونی ۹۰ بود که درباره تیم گهر و رویدادهای اخیر در فوتبال سخن گفت.

وی درباره مشکلات گهر اظهار داشت: مشکلات مالی بسیاری داریم، ولی بازیکنان در عین نجابت و با کمترین امکانات، تمرین و بازی می‌کنند و باید از آن‌ها تشکر کنم.

مایلی کهن برنامه ۹۰ را نیز یکی از عواملی دانست که مانع حل مشکلات مالی شد و خطاب به مجری این برنامه گفت: شما در برنامه خود بیش از اندازه به آقای هدایتی پرداختید و انتقاد کردید، تا جایی که از سرمایه گذاری در گهر پشیمان شد، حال آن که وی مدیری است که بسیار کم مصاحبه می‌کند، برخلاف مدیرانی که در مصاحبه کردن به رکورد گینس رسیده‌اند!

برکناری بهروان به دلیل دو شغله بودن و روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ بر‌تر، پرسش بعدی از مایلی کهن بود که گفت: «من باز هم می‌گویم که اگر مسئولان ما دو شغله بودند به همه مردم کار می‌رسید. آن‌ها بیشتر از دو شغل دارند. متاسفانه کار‌ها بر اساس قانون اعمال نمی‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی درباره کنار گذاشتن ناگهانی بهروان از سازمان لیگ به خاطر دوشغله بودن با کنایه به مدیر پرسپولیس گفت: ما در فوتبال خود مدیرانی داریم که حتی دو شغله هم نبوده و چند شغله هستند؛ اما مصونیت دارند. گمان می‌کنم اگر همه مدیران ما دو شغله هم باشند به کارهای فوتبال می‌رسند، ولی مشکل اینجاست که آقایان چند شغله هستند.

وی در پاسخ به این که آیا امیدی به بقای گهر در لیگ بر‌تر دارید، تأکید کرد: بازیکنان ما با همه توان خود بازی می‌کنند و پس از پایان مسابقات حتی نای راه رفتن نیز ندارند. با این حال ما تلاش خود را برای به دست آوردن نتیجه به کار می‌گیریم.

وی در ادامه درباره بحث انتقال تیم گهر به شرکت ایثارگران گفت: چند بار قرار بود این رویداد رخ دهد؛ اما هنوز این کار نشده است. امیدوارم مشکلات ما حل شود و عجیب است که برخی میلیاردی هزینه می‌کنند؛ اما از نبود بخاری در رخکتن خود گلایه دارند (اشاره به مصاحبه امیر قلعه نویی) ولی ما هرگز در این حد به مشکلات اشاره نمی‌کنیم، چراکه دردسرهای بسیار بزرگتری داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها