حاشیه‌ دیدار استقلال و راه‌آهن؛

استقلالی ها دایی را تشویق کردند

قلعه نویی: از بازی زیبای بازیکنانم در مقابل مس لذت بردم

صدرنشینی استقلال در روز بازگشت کاپیتان مجیدی

در روزی که فرهاد مجیدی با حضور در ترکیب استقلال شور و هیجان خاصی به سکوهای آبی ورزشگاه داده بود، تیم قلعه نویی مقابل مس کرمان پرصلابت ظاهر شد و با پیروزی دو بر یک مقابل حریف کرمانی یک بار دیگر صدر جدول را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۳۵۹۰۹
صدرنشینی استقلال در روز بازگشت کاپیتان مجیدی

 

در روزی که فرهاد مجیدی با حضور در ترکیب استقلال شور و هیجان خاصی به سکوهای آبی ورزشگاه داده بود، تیم قلعه نویی مقابل مس کرمان پرصلابت ظاهر شد و با پیروزی دو بر یک مقابل حریف کرمانی یک بار دیگر صدر جدول را از آن خود کرد.

آبی‌های پایتخت از ابتدای بازی حملات متعدد را در دستور کارشان قرار دادند. این در حالی بود که شاگردان لوکا بوناچیچ تنها در اواسط نیمه اول توسط رضا عنایتی صاحب موقعیت شدند اما این تک موقعیت به هدر رفت. در این میان مجتبی جباری همچون دیدارهای قبل ناجی استقلالی‌ها شد و با یک پاس آرش برهانی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او گل اول تیمش را در دقیقه 24 به ثمر برساند.

با آغاز نیمه دوم درحالی‌که استقلالی‌ها روی دروازه مس حمله می‌کردند، این تیم کرمانی بود که در دقیقه 55 توسط مصطفی شجاعی به گل رسید تا بازی به تساوی بکشد اما تنها چند ثانیه از به ثمر رسیدن این گل نگذشته بود که آرش برهانی روی یک حرکت انفرادی دوباره استقلال را پیش انداخت. برهانی با این دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را برای تیم استقلال به عدد 91 رساند و  به عنوان بهترین گلزن تاریخ استقلال بالاتر از علی جباری قرار گرفت.

قلعه نویی در دقیقه 61 فرهاد مجیدی را به جای فرزاد حاتمی وارد زمین کرد و این بازیکن پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را از مجتبی جباری دریافت کرد. مجیدی در حالی که 5 دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، یک موقعیت تک به تک را از زوایه بسته به هدر داد. کاپیتان استقلال که انگیزه مضاعفی پس از بازگشت دوباره به تیمش پیدا کرده بود در دقیقه 70 نیز فرار تند و تیزی را از منطقه راست زمین مس انجام داد و با پشت سر گذاشتن مدافع حریف توپ را به سمت چارچوب شوت کرد اما دروازه‌بان مس جاگیری خوبی داشت و مانع از گلزنی مجیدی شد.

با این پیروزی استقلال به عنوان اولین تیم از مرز 40 امتیاز گذشت و  با 41 امتیاز جایگاه خود را در صدر  استحکام بخشید. البته نکته ای که اسباب رضایت امیر قلعه نویی را فراهم کرد بازی خوب شاگردانش بود. او در پایان بازی با بیان اینکه بازیکنانم برابر مس فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و باعث شدن از بازی آنها لذت ببرم،گفت: ما در نیم فصل اول در همین هفته 7 امتیاز کسب کرده بودیم اما در حال حاضر 10 امتیاز گرفته ایم که این برای ما خوب است . با این حال باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و امتیازات کامل بازی ها را بگیریم تا بتوانیم در پایان فصل جایگاه شایسته ای داشته باشیم.

قلعه نویی با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در زمین و در پاسخ به این پرسش که آیا از این پس فرزاد حاتمی با بازگشت مجیدی نیمکت نشین خواهد شد گفت: مجیدی در این بازی 30 دقیقه به میدان رفت و خوب فضاسازی کرد. با این حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و دلیل نمی شود که حالا چون مجیدی آمده در بازی های بعدی هم فیکس باشد. ما برای هر بازی ترکیب متناسب با آن بازی را انتخاب می کنیم.

سرمربی استقلال با پذیرش افت تیمش در 20 دقیقه پایانی بازی گفت: قبول دارم که در این دقایق افت کردیم و نتوانستیم تیم برتر باشیم. با این حال باید این نقیصه را در تمرینات برطرف کنیم تا در دیدارهای آینده 90 دقیقه تیم برتر میدان باشیم و امتیازات را کسب کنیم.

لوکا بوناچیچی هم در پایان این بازی گفت:  هدف مس از بازی با استقلال کسب پیروزی بود اما بازیکنانم روی بی‌دقتی‌ گل خورده و بازی را باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها