در اعتراض به فشار برای انتصاب رئیس هیات تهران

طالقانی قهر کرد

از همه بزرگان و پیشکسوتان رخصت می گیرم

طالقانی : برای پیشرفت ورزش پهلوانی و باستانی آمده ام

سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با رخصت گرفتن از تمام بزرگان و پیشکسوتان این ورزش برای آغاز خدمتش در این رشته، گفت : برای پیشرفت ورزش باستانی و پهلوانی ایران بعنوان یک رشته ملی و آیینی قبول مسوولیت کرده ام .
کد خبر: ۵۳۴۷۲۴
طالقانی : برای پیشرفت ورزش پهلوانی و باستانی آمده ام سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با رخصت گرفتن از تمام بزرگان و پیشکسوتان این ورزش برای آغاز خدمتش در این رشته، گفت : برای پیشرفت ورزش باستانی و پهلوانی ایران بعنوان یک رشته ملی و آیینی قبول مسوولیت کرده ام .
سرپرست جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با رخصت گرفتن از تمام بزرگان و پیشکسوتان این ورزش برای آغاز خدمتش در این رشته، گفت : برای پیشرفت ورزش باستانی و پهلوانی ایران بعنوان یک رشته ملی و آیینی قبول مسوولیت کرده ام .
محمد رضا طالقانی در گفتگو با جام جم ورزش  ، با تشکر از محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان بواسطه حسن اعتماد صورت گرفته به وی ، گفت : قبل از هر چیزی وظیفه خود می دانم از بزرگان ، پیشکسوتان ، مرشدان ، صاحبان زنگ و پهلوانان بزرگ ورزش باستانی و زورخانه ای برای شروع کارم رخصت بگیرم . بی شک مسوولیت بزرگی بر عهده اینجانب گذاشته شده و هدفم خدمت به این رشته و توسعه و پیشرفت آن در جای جای کشور است .
وی با اشاره به اینکه هنوز کار رسمی خود را در فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای آغاز نکرده است ، افزود : ابتدا به دنبال این هستم که با بذل محبت وزیر ورزش ، جایگاه خوبی را برای فدراسیون در خیابان پاسداران دست و پا کنم تا شان این رشته و پهلوانان و بزرگان آن حفظ شود . یقینا هدف اولیه من تکریم این جایگاه رفیع است و تلاش خواهم کرد تا فرصت شش ماهی که بعنوان سرپرست فدراسیون دارم ، شرایط برگزاری انتخاباتی خوب را به منظور انتخاب رییس جدید فدراسیون بوجود آورم .
طالقاتی با تاکید بر اینکه برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ندارد ، گفت : اگر امروز دوباره در خدمت ورزش در آمده ام ، تنها به این علت است که نخواستم به درخواست وزیر ورزش نه بگویم و امیدوارم بتوانم طی این مدت با ایجاد فضایی خوب جهت همکاری و تعامل ، زمینه ارتقای بیشتر این رشته را فراهم آورم .
وی با تقدیر از زحمات و تلاش های علیرضا صفارزاده گفت : در جلسه ای که با حضور آقای صفارزاده در خدمت وزیر ورزش بودم ؛ اعلام کردم که می خواهم راه ایشان را در ورزش پهلوانی و زورخانه ای ادامه بدهم . ضمن آنکه از من خواسته شده که روابط فدراسیون را به فدراسیون بین المللی این رشته بسط و توسعه دهم که یقینا با توجه به حضور آقای مهرعلیزاده در راس فدراسیون جهانی ، تلاش خواهم کرد در فضایی خوب و همکاری متقابل ، به توسعه جهانی این ورزش ملی و دینی ایرانیان در سطح جهان کمک کنم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها