سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: 2 بازی اصلی پیش روی ما مقابل بحرین و عراق خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۴۶۶۵۶
بازی اصلی ما مقابل عراق و دوستم کاتانچ است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی ایران در مصاحبه با سایت «sport.hrt» کرواسی، گفت: این افتخار بزرگی است که ما من جزو مربیان کرواتی شدم که سابقه مربیگری در تیم ملی ایران دارند. کروات ها در ایران مورد احترام زیادی هستند. به همین خاطر من خوشحالم که این فرصت را پیدا کردم تا مربی ایران شوم. ایران کشور بزرگی در زمینه فوتبال است.

وی درباره کار سختش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر عنوان کرد: یک جنگ را پیش رو داریم. 2 بازی اصلی پیش روی ما مقابل بحرین و عراق خواهد بود. هر دو بازی در ورزشگاه آزادی در تهران با گنجایش 100 هزار هوادار خواهد بود.بسیاری از نظرات را داریم و امیدوارم از این گروه با سربلندی بالا برویم. بازی اصلی مقابل سرکو کاتانچ (سرمربی عراق) دوست عزیزم است. انتظارات از ایران بالاست چون همه می خواهند ایران به جام جهانی 2022 صعود کند. مخصوصا بعد از عملکرد خوبی که تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه با حضور تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش داشته این انتظارات بالا رفته است.

این رسانه کروات اعلام کرد که دستیاران اسکوچیچ در تیم ملی ایران ملادن زگانیر، سرمربی سابق تیم زیر 21 سال کرواسی و تونی اوسنیک که سابقه همکاری با تیم ملی فوتبال اسلوونی را دارد، خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها