سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش به عشق هواداران عصر پنج‌شنبه جلوی پرسپولیس بازی می‌کند و امیدوار است با حمایت آن‌ها پارس جنوبی بتواند نتایج خوبی کسب کند.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۸۵
کمالوند: به عشق هواداران مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه پارس جنوبی جم، فراز کمالوند، سرمربی پارس جنوبی درباره وضعیت این تیم پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: با وجود همه مشکلاتی که داریم، با مسئولان مذاکراتی داشتیم و آنها قول مساعد برای حل مشکلات دادند. با بازیکنان نیز صحبت کردیم و هم اکنون در حال عزیمت به هتل المپیک تهران برای برپایی اردوی قبل از بازی با پرسپولیس هستیم.

وی افزود: من نگرانی هواداران پارس جنوبی را طی یکی، ۲ روز گذشته دیدم. می‌دانم آن‌ها چقدر تیم‌شان را دوست دارند. ما هم به عشق همین هواداران عصر پنج‌شنبه جلوی پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آن‌ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم هم‌چنین ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل حضور پیدا نکردن در نشست خبری گفت: ما امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح در جلسه با مسوولان باشگاه و مدیران ارشد منطقه ویژه پارس جنوبی، جناب آقای مهندس موسوی بودیم تا بتوانیم مشکلات تیم را کاهش دهیم. به همین علت فرصت این که در نشست خبری حاضر شوم، وجود نداشت. ان‌شاءالله بعد از بازی با پرسپولیس پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها