مروری بر اتفاقات دیدار فینال گونه لیگ برتر فوتبال ایران؛

نمایش زشتی‎ها در بازی دو سر باخت

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ داغ جام

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌تواند تکلیف این دوره از مسابقات را مشخص کند. البته اگر شاگردان برانکو مثل دیدار برابر الاهلی عربستان نباشند.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۵۵
پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ داغ جام

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در دومین روز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز سه بازی برگزار می‌شود که طی آن ابتدا سپیدرود میزبان فولاد است، سپس ذوب آهن در خانه از تراکتور سازی پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی امروز سپاهان در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود.

در نخستین بازی سپیدرود در حالی از فولاد پذیرایی می‌کند که برای بقا در لیگ برتر ناچار به پیروز شدن در این دیدار خانگی است.

فولادی‌ها که این روزها مثل اولین روزهای حضور قطبی خوب نتیجه نمی‌گیرند، ایستادن روی پله ششم لیگ را دنبال می‌کنند. آنها فعلاً با ۳۳ امتیاز این رده را در اختیار دارند و برای حفظ آن باید در این بازی خارج از خانه پیروز شوند.

تراکتورسازی که روزهای سخت و پر از التهابی را سپری می‌کند باید به مصاف یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای فوتبال ایران برود.

ذوب آهن بهترین تیم ایرانی در آسیا، هفته هاست در ایران و آسیا شکست ناپذیر است و حالا آنها هدف زدن تیر خلاص به تراکتورسازی را در سر می‌پرورانند.

شاگردان منصوریان جاه طلب تر از همیشه سعی می‌کنند با پیروزی در این بازی زمینه حضورشان در رده ششم جدول در پایان فصل را فراهم کنند.

در آخرین و حساس‌ترین بازی امروز سرخ پوشان تهران میزبان طلایی پوشان اصفهان می‌باشند. خیلی‌ها معتقدند این دیدار فینال گونه، خیلی از گره‌های بالای جدول را باز خواهد کرد.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی تا حدود زیادی قهرمانی اش را مسجل خواهد کرد. حداقل اینکه سپاهان را کلاً از کورس قهرمانی خارج خواهد کرد.

سرخپوشان تهرانی که در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارند امیدوارند با برتری برابر سپاهان کام هوادارانشان را شیرین کنند و گام بزر گی برای قهرمانی در لیگ هجدهم بردارند.

سپاهان هم خوب می‌داند که اگر در این بازی به پیروزی نرسد باید قید قهرمانی را بزند. خستگی بازیکنان پرسپولیس بهترین هدیه برای امیر قلعه نویی است که از این فرصت برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

سپاهان برای این دیدار محمد ایرانپوریان مدافع راست خود را در اختیار ندارد و پرسپولیس هم شجاع خلیل زاده مدافع میانی اش را برای این بازی ندارد.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

سپیدرود - فولاد؛ ساعت ۱۷:۳۰
ذوب آهن - تراکتورسازی؛ ساعت ۱۹
‌پرسپولیس - سپاهان؛ ساعت ۲۰:۱۵

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها