پرسپولیس امروز با یک دیدار معوقه به رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برمی گردد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۱۷
بازگشت لشکر نصفه و نیمه پرسپولیس به لیگ برتر

به گزارش جام جم آنلاین ، امروز دوشنبه 28 آبان پرسپولیس در دیدار معوقه هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس مقابل پیکان قرار می گیرد.

سرخ های پایتخت پس از اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با نایب قهرمانی پشت سر گذاشتند حالا باید به فکر ادامه رقابت های لیگ برتر باشند.

دیدار پرسپولیس و پیکان راس ساعت 16:15 آغاز می شود.

شاگردان برانکو امروز در حالی مقابل پیکان گام به میدان مسابقه می گذارند که علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی ایران و عراق غایب هستند. همچنین حمیدرضا طاهرخانی با تیم امید به عمان رفته و محمد انصاری نیز دچار مصدومیت است و نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. برانکو که برای برپایی اردوی تیم ملی خواستار برگزاری این بازی در تاریخ دیگری بود بعد از مخالفت سازمان لیگ باید با تیمی نصفه‌ونیمه رودرروی پیکان قرار بگیرد.

پرسپولیس با اینکه نسبت به سایر تیم های لیگ برتر سه بازی کمتر دارد اما از جایگاه خوبی در جدول رده بندی برخوردار است و هم اکنون با 17 امتیاز در رده چهارم به سر می برد. با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس تمام شده حالا آنها با خیال راحت تری می توانند به بازی های لیگ و بازگشت به صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فکر کنند.

اما پیکان هم هم اکنون با 11 بازی و 16 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد. شاگردان مجید جلالی در تیم پیکان در دو بازی اخیرشان مقابل پارس جنوبی و تراکتورسازی شکست خورده اند و امیدوار هستند که در دیدار با پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرند تا به روند بد خود پایان دهند.

پیکانی‌ها در این بازی سه بازیکن‌شان به نام‌های رزاق‌پور, خدابنده‌لو و روستایی که در اردوی تیم امید به سر می‌برند را در اختیار ندارند. مهدی شیری که از نیم فصل به پرسپولیس خواهد پیوست به دلیل محرومیت دیگر غایب پیکان به شمار می‌‌آید.

قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان را مهدی مرجان به عنوان داور وسط و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان به عنوان کمک‌ برعهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها