روسیه اولین شکست ایتالیا را رقم زد

حذف تیم ملی والیبال ایران از مسابقات جهانی +جدول

دور دوم رقابت های قهرمانی والیبال جهان با شکست تیم ملی والیبال ایران پیگیری شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۵۱
شکست تلخ شبانگاهی والیبالیست ها مقابل بلغارستان

به گزارش جام جم آنلاین ، مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ پس از کنار رفتن هشت تیم در دور نخست با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی از عصر دیروز جمعه و بعد از سه روز استراحت آغاز شد و در یکی از مهم ترین بازی ها از گروه H از ساعت ۲۲:۱۰ دیشب تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در مرحله دوم رو در روی بلغارستان میزبان قرار گرفت و در حالی که شاگردان کولاکوویچ توانسته بودند در دور نخست برابر این تیم به پیروزی برسند اما در این دیدار حساس با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا با همان اندوخته ۱۱ امتیاز از دور گذشته به رده سوم جدول سقوط کند.

بلغارها با توجه به حضور پرشور هوادارانش در سالن صوفیه ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۹، ۲۸-۲۶ و ۲۶-۲۴ به سودشان تمام کردند تا با این برد سه امتیازی ۱۲ امتیازی شوند و به رده دوم جدول صعود کنند.

ئودور اسکریموف توانست با کسب ۱۸ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کند تا در کنار درخشش وانتین براتوف که ۱۷ امتیاز کسب کرد عمکرد درخشانی در شب پیروزی مهم بلغارستان برابر ایران پشت سر بگذرانند.

در سوی مقابل میلاد عبادی پور و امیر غفور هرچند با کسب ۱۲ امتیاز همانند دیدارهای گذشته نمایش قابل قبولی از خود ارائه کردند اما نتوانستند مانع از شکست تلخ شاگردان کولاکوویچ برابر میزبان شوند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان پیش از این پنج بار به مصاف هم رفته بودند که سهم ایران سه برد و سهم بلغارستان نیز دو پیروزی بوده است.

تیم ملی والیبال ایران در دور دوم مرحله گروهی در گروه H با تیم‌های آمریکا، کانادا و بلغارستان هم گروه است و با توجه به تأثیر امتیازات دور نخست در دور دوم، تیم ملی والیبال ایران با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نتایج سایر دیدارها:

گروه G

آمریکا 3 - کانادا یک

بلغارستان 3 - ایران صفر

گروه H:

صربستان 3 - فرانسه 2

لهستان 2 - آرژانتین 3

گروه F:

برزیل 3 - استرالیا صفر

بلژیک صفر - اسلوونی 3

گروه E:

ایتالیا 3 - فنلاند صفر

روسیه 3- هلند صفر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها