تاج: آینده از آن ماست

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از برگزارکنندگان ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران کشور این رویداد را نشان دهنده زنده بودن فوتبال در کشور دانست.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۴۵
تاج:  آینده از آن ماست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال گفت: ابتدا از تمام عوامل و برگزارکنندگان این برنامه از جمله اداره کل و هیئت فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیئت‌های فوتبال سراسر کشور تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تردیدی وجود ندارد که باید بهترین شرایط را برای تیم‌های پایه فراهم کنیم. این فستیوال هم نشان می‌دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.

وی افزود: امروز بهترین تیم فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم، اما اگر می‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم، بلکه لازم است با پویایی و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

تاج گفت: خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبی هستیم. اینگونه فستیوال‌ها نشان می‌دهد که آینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایی استعدادها را در سراسر کشور دنبال می‌کنیم و با این فعالیت‌ها همچنین تقسیم تمامی بخش‌های کشور به 9 منطقه موجب می‌شود امکان شناسایی تمامی بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به عقیده من این روش منطقی و درست است و حمایت از تیم‌های پایه تنها راهی است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده‌سازان فوتبال کشور را شناسایی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها