نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با شکست در دیدار رده بندی از کسب مدال برنز بازماند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۴۱
حسین‌خانی از کسب مدال برنز بازماند

به گزارش جام جم آنلاین، رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفان خود رفتند که مصطفی حسین‌خانی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف ژاپنی در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 74 کیلوگرم نیز که 21 نفر حضور دارند مصطفی حسین‌خانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیری از بنگلادش را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد دولتمراد اوراز گولی‌یف از ترکمنستان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف بکزاد عبدالرحمن اُف، دارنده مدال برنز 2014 جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت که با شکست 4 بر 2 در ثانیه‌های پایانی از حضور در نیمه نهایی بازماند.

با صعود حریف حسین خانی به فینال، او راهی مرحله شانس مجدد شد که به دلیل حاضر نشدن حریف یمنی به دیدار رده بندی رفت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف یوهی فوجینامی، دارنده مدال برنز 2017 جهان از ژاپن رفت که با نتیجه 10 بر 8 شکست خورد از کسب مدال برنز بازماند. وی در مسابقات جهانی نیز مغلوب این حریف شده بود و مدال را از دست داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها