تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال بر بلغارستان غلبه کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۴۰
بلندقامتان ایران، بلغارستان را درهم کوبیدند

به گزارش جام جم آنلاین،‌ تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال 2018 که در سالن آزادی تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر یک بر بلغارستان غلبه کرد.

سعید معروف، صابر کاظمی، سامان فائزی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، شریفی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده ایران در بازی مقابل بلغارستان بودند. بلغارها پس از این بازی مثل ایران 5 پیروزی و 8 شکست داشتند ولی با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده بودند. از همان شروع بازی مشخص شد که بازیکنان جوان بلغارستان حداقل در سالن نیمه پر آزادی حریف تیم ایران نیستند.

شاگردان کولاکوویچ در ست نخست بازی با حملات موثر و اسپک‌های بی نقص خود، برتر از حریف بودند و 25 بر 22 برنده شدند.

در ست دوم، اعتماد به نفس خاصی بر تیم ایران حاکم بود و حضرت‌پور نیز در غیاب مهدی مرندی که در بازی روز گذشته مقابل کره مصدوم شد، وظایف خود را به خوبی در پست لیبرو انجام داد. نتیجه این ست یک طرفه 25 بر 15 به سود ایران بود. این نتیجه در حالی رقم خورد که قسمت نتیجه زنده فدراسیون جهانی والیبال همچنان نتیجه صفر - صفر را در ست دوم نشان می‌داد.

در ست سوم نیز،‌ تیم ملی ایران از شروع بازی، تیم برتر میدان بود ولی نتوانست این برتری را تا پایان بازی حفظ کند و در نهایت 25 بر 23 شکست خورد.

در ست چهارم اما بازیکنان ایران اجازه قدرتنمایی بیشتر به حریف اروپایی خود ندادند و با نتیجه چشمگیر 25 بر 14 پیروز شدند تا با روحیه مضاعف به دیدار آلمان بروند. سامان، فائزی یکی از بازیکنان شاخص ایران در این بازی بود.

تیم ملی ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در لیگ ملت‌های 2018 از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه) به مصاف آلمان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها