هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ؛

ایران از پسِ صربستان برنیامد

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز مغلوب تیم ملی والیبال صربستان شد. کولاکوویچ سرمربی کنونی تیم ملی ایران در حالی مقابل صربستان مغلوب شد که سابقه هدایت این تیم را در دست دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۲۰
ایران از پسِ صربستان برنیامد

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی‌اش در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال 2018 و در شهر شیکاگو کشور آمریکا به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 از این تیم شکست خورد.

این بازی در واقع رویارویی ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران با شاگردان سابقش در تیم ملی صربستان بود به همین خاطر، دو طرف از تفکرات و نحوه بازی یکدیگر کاملاً آگاهی داشتند. بازیکنان ایران بازی را بهتر شروع کردند. مشخص بود که کادر فنی به بازیکنان تذکر داده بود که برای پیروزی کافی است کمتر اشتباه کنند. نتیجه این ست 25 بر 21 به سود ایران بود. تیم ایران در پایان ست اول 13 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع، یک پوئن سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. بازیکنان صربستان نیز 16 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع و پنج امتیاز از اشتباهات ایران به‌دست آوردند.

تیم ملی صربستان در دو ست بعدی با ارتقای قدرت خط حمله و دفاع روی تور خود توانست با نتایج 25 بر 22 و 27 بر 25 برنده میدان باشد. الکساندر آتاناسیویچ و مجتبی میرزاجان‌پور که به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین، بهترین‌های تیم ملی صربستان و ایران بودند.

در ست چهارم، بازیکنان ایران به جریان بازی برگشتند و با وجودی که در حمله به اندازه صربستان مؤثر نبودند، اما با ارائه یک بازی کم‌اشتباه توانستند 25 بر 23 برنده شوند تا کار به ست پنجم و تای برک کشیده شود. تیم ایران در پایان این ست 54 امتیاز از اسپک، هشت امتیاز از دفاع، شش پوئن سرویس و 28 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرده بود. بازیکنان صربستان نیز 63 امتیاز از اسپک، هشت امتیاز از دفاع، سه پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورده بودند.

صرب‌ها در ابتدای ست پنجم از ایران فاصله گرفتند و این برتری را تا پایان ست حفظ کردند. نتیجه این ست 15 بر 11 به سود صربستان بود.

تیم ملی ایران در بازی سوم خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 3 بامداد دوشنبه هفته جاری به مصاف آمریکا خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها