هافبک ایرانی الخور قطر در مصاحبه با سایت استاد الدوحه قطر گفت: پیشنهادهایی را از قطر و خارج از قطر دارم ولی تصمیم نهایی ام را پس از مسابقات جام امیر قطر خواهم گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۳۳
رفیعی: از دعوت نشدن به تیم ملی احساس شکست می کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سروش رفیعی، هافبک سابق پرسپولیس و کنونی الخور قطر در مصاحبه ای تفصیلی با سایت استاد الدوحه قطر درباه مسائل مختلفی از جمله وضعیتش در قطر و تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه پرداخته است که به شرح زیر است:

* جو دوحه را چگونه می بینید؟

در خلال ۹ ماهی که در دوحه بودم، به خوبی سپری شد و این تجربه مهمی برای من است. لیگ قطر برعکس بسیاری که در خارج از قطر فکر می کنند، لیگی بسیار سخت است. همیشه خودت را زیر فشار احساس می کنید و بازیکن لژیونر باید تمام تلاش خودش را برای موفقیت تیمش انجام دهد. در شرایط کنونی که یک هفته به پایان لیگ ستارگان باقی مانده است می توانم بگویم که امور به خوبی پیش می رود. اینجا دوستانی داریم که با آنها در رفت و آمد هستم. خوشحالم که در فوتبال قطر حضور پیدا کردم.

* شما به همراه الخور عملکرد رضایت بخشی را داشتی اما این فشارها آیا مانعی برای تو شدند تا عملکرد بهتری داشته باشی؟

می توانم بگویم بله... در باشگاه های قطری شرایطی وجود دارد که بازیکن لژیونر تحت فشار قرار می گیرد. در اینجا از بازیکنی که خارج از قطر آمده، انتظار زیادی دارند. من نیز همیشه به عنوان یک بازیکن لژیونر تمام تلاشم را برای تیمم کرده ام. من به قراردادم به باشگاه احترام می گذارم ولی گاهی وقت ها شرایط به یک بازیکن خدمت نمی کند. من با بانید (سرمربی سابق الخور) کارم را به خوبی آغاز کردیم ولی در برخی از بازی ها در ترکیب اصلی قرار نمی گرفتم. سپس ناصیف البیاوی، سرمربی کنونی الخور آمد. او واقعا مربی خوبی است و صاحب سبک به شمار می آید. او به خاطر سن کمش مانند برادرم است. الخور تحت هدایت او می بایست امتیازات زیادی را می گرفت ولی شانس با ما یار نبود. البیاوی تا جایی به من اعتماد کرد که در بازی با السد من را در راس خط حمله قرار داد و به من گفت تو به ناچار باید در این پست بازی کنی و به من آموزش داد.

*درباره قراردادت با الخور بگو؟
بگذارید به صراحت صحبت کنم چون نمی خواهم امور را پیچیده کنم. اولا قراردادم با الخور در پایان این فصل به اتمام می رسد. دوما فصل هنوز به پایان نرسیده است. ما یک بازی پیش رو داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم و فصل را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانیم. سپس جام امیر را پیش رو داریم و این جامی است که در طول فصل خیلی درباره اش شنیدم. می دانم که بازی پایانی ما مهم است و ما باید به جای فکر کردن به امور دیگر به آینده تیم فکر کنیم.

*اما تو چیزی نگفتی... من از شما سوال کردم... آیا الخور پیشنهاد تمدید قرارداد به تو داده؟ پیشنهادهای دیگری هم داری؟

باشگاه الخور با مدیر برنامه هایم صحبت کرده است. بله من پیشنهادهای دیگری نیز دارم. ادامه همکاری باالخور نیز امکان دارد و من از حضورم در لیگ قطر راضی هستم. پس از پایان مسابقات جام امیر قطر تصمیم نهایی خودم را خواهم گرفت. نمی توانم اسم باشگاه هایی که از آنها پیشنهاد دارم را فاش کنم ولی می توانم بگویم پیشنهادهایی از باشگاه های دیگر قطری و باشگاه هایی خارج از قطر از کشورهای منطقه دارم. من ترجیح می دهم که فوتبالم را در خارج از ایران به عنوان لژیونر ادامه دهم و ترجیح می دهم در فوتبال قطر باشم.

* درباره تیم ملی ایران بگو؟ آیا تو شکست خوردی و آیا این فشارها و شرایط باشگاهت باعث شد تا سرمربی تیم ملی ایران به تو توجه نکند؟

این طور پاسخ سوال شما را می دهم. تیم ملی ایران به عنوان دومین تیم بعد از برزیل به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کرد. ایران از تیم های طراز اول آسیاست. اگرچه من احساس شکست می کنم اما باید شما بدانید که پست من در تیم ملی ایران ۲ بازیکن کاپیتان وجود دارد. علی رغم اینکه من با کی روش رابطه خوبی دارم ولی باید همه جوانب را درنظر گرفت. به همین خاطر لزومی ندارد که این دعوت نشدنم به تیم ملی به باشگاهی که در آن بازی می کنم، ارتباط داشته باشد. کی روش معیارهای خاص خودش را دارد ولی امیدوارم در جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی ایران باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها