الجزیره: پرسپولیس مجبور به بازی در امارات می شود!

سعودی ها سرمست از نفوذهای بی پایان و دلارهایی که خرج می کنند اطمینان دارند پرسپولیس چاره ای جز قبول کشوری که عربستان به عنوان میزبان انتخاب می کند ، ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۴۳
الجزیره: پرسپولیس مجبور به بازی در امارات می شود!

به گزارش جام جم آنلاین ، روز گذشته قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس حریفش را شناخت، حریفی به نام الاهلی عربستان. به دلیل تنش های سیاسی موجود بین دو کشور، الاهلی و پرسپولیس نمی توانند از یکدیگر میزبانی کنند و باید کشور سومی به عنوان میزبان انتخاب شود.

پیش از انجام قرعه کشی تیم الاهلی با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود در صورتی که پرسپولیس حریف الاهلی در یک چهارم نهایی شد شهر ابوظبی امارات عربی متحده به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شود.

این انتخاب هنوز با موافقت و مخالفت سرخ ها روبرو نشده است اما عکس العمل روزنامه الجزیره عربستان در این رابطه قابل تامل است. این روزنامه در مطلبی نوشته که پرسپولیسی ها در نهایت مجبور به انتخاب امارات به عنوان میزبان جهت برگزاری مسابقه با الاهلی خواهند شد، حالا چه بخواهند چه نخواهند!

این اعتماد به نفس نشان می دهد سعودی ها از همین حالا برنامه های خود را ریخته اند و گویا موافقت را هم جلب کرده اند که تا این اندازه نسبت به میزبانی امارات اطمینان دارند.

دیدار رفت پرسپولیس و الاهلی عربستان در تاریخ 31 مرداد برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها