یک گفت و گوی استثنایی با سرمربی تیم ملی ایران

پشت پرده زندگی خصوصی کارلوس کی‌روش

علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران در جمع معروف ترین سیبیلوهای تاریخ فوتبال قرار گرفته اند.
کد خبر: ۹۷۰۲۰۰
علی دایی و کارلوس کی روش، در جمع معروف ترین سیبیلوهای تاریخ فوتبال!

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در دهه هفتاد جوانی بود ترکه ای و قد بلند. با آن موهای پشت بلند و سبیل های پرپشت... ظاهر علی دایی در سال های بعد تغییر کرد. موهایش کوتاه تر شد، اضافه وزن آورد و آن سبیل های معروف هم جای خود را به یک نوع مدل ریش داد. به هر حال با وجود اینکه نزدیک به 18 سال است علی دایی دیگر سبیل ندارد اما همچنان بسیاری او را با سبیل هایش به یاد می آورند.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران نیز در جمع سبیل داران سابق قرار دارد. مردی که بر عکس علی دایی نسبت به گذشته اش لاغرتر شده در سال هایی نه چندان دور سبیل هایی پرپشت داشت.

۱۹ نوامبر روز بین المللی مرد است و البته در همین ماه روز سلامت جهانی مردان را هم در تقویم جهانی داریم. به همین منظور سایت فوتبال موندیا گزارشی تهیه کرده از سبیل! در ادامه این گزارش فهرست مشهورترین سبیل داران دنیای فوتبال هم ارائه شده، فهرستی که در آن چهره های نام آشنایی هم می بینید، از جمله علی دایی و کارلوس کی روش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها