سجاد شهباززاده مهاجم دو فصل گذشته استقلال، امسال به ترکیه رفت و به آلانیا اسپور ملحق شد. این بازیکن تا لحظه آخر برای رفتن با استقلالی‌ها چانه زد و در نهایت این تیم را ترک کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۹
پشیمانی استقلالی‌ها از جدایی شهباززاده

به گزارش جام جم آنلاین ، شهباززاده علاقه‌مند بود از پیشنهاد ترکیه‌اش نهایت استفاده را ببرد و به همین دلیل از جمع استقلالی‌ها جدا شد.

حالا خبرهای موثق از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که آبی‌ها از جدایی این بازیکن پشیمان شده اند و علاقه‌مند هستند او را برگردانند!

روزی که سجاد حرف از جدایی از استقلال زد، منصوریان اصرار زیادی به حفظ این بازیکن نداشت. هر چند او به خود سجاد گفت که دوست دارد بماند، اما ته‌دل‌ نگران جدایی این بازیکن نبود و اعتقاد داشت بدون سجاد هم استقلال در خط حمله هیچ مشکلی نخواهد داشت. شهباززاده هم وقتی متوجه این موضوع شد بیش از پیش روی تصمیم جدایی اصرار کرد. اما ردپای بعضی از بازیکنان استقلال هم در جدایی سجاد دیده می‌شود. منابع موثق خبری فاش کردند دو بازیکن استقلال در گفت‌وگوهایی که با منصوریان داشتند به او تاکید کردند اگر سجاد دلش نیست بماند، بهتر است او هم هر چه سریع‌تر رضایت بدهد تا این بازیکن برود. جالب اینجاست که یکی از همین بازیکنان بتازگی در محفلی دوستانه با ناراحتی در این باره حرف زده و گفته است: «همه فکر می‌کردیم کاوه رضایی می‌تواند از سجاد بهتر کار کند، ولی حالا می‌فهمیم باید او را نگه می‌داشتیم...»

منصوریان در فصل نقل و انتقالات از مشورت نزدیکانش استفاده کرد و یکی از کسانی که به خاطر جدایی‌اش نگران نبود، همین سجاد شهباززاده بود.

سرمربی استقلال تصور می‌کرد کاوه رضایی بتواند خواسته‌های هجومی تیمش را برآورده کند. البته منصوریان از عملکرد او خیلی ناراضی نیست، چراکه کاوه نهایت تلاش خود را کرده و جزو موثرهای این تیم بوده است. او یک گل و یک پاس گل هم داده و به گفته کادر فنی جزو جنگنده‌ترین بازیکنان تیم بوده است. با این حال، او نتوانسته یک تمام کننده خوب باشد و همین مساله نگرانی‌هایی را برای منصوریان به وجود آورده است. خود منصوریان در این زمینه ابراز نگرانی کرده و گفته آنها مشکل تمام‌کننده دارند و باید هر‌چه سریع‌تر این مشکل را حل کنند. اگر سجاد برگردد، خبر خوبی برای استقلالی‌ها خواهد بود، چراکه از ترکیه خبر می‌رسد او از شرایط خودش در باشگاه آلانیا اسپور رضایت ندارد. آبی‌ها از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند، ولی از جدایی این بازیکن پشیمانند و حداقل در صحبت‌هایی که درون تیم دارند، به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها