چوب حراج به ستاره‌های رئال و بارسلونا

تابستان امسال شاهد سرازیر شدن بخش قابل توجهی از ستاره‌های جوان رئال مادرید و بارسلونا به سمت لیگ برتر انگلیس و دیگر لیگ‌های معتبر اروپایی خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۳۱۸۴
چوب حراج به ستاره‌های رئال و بارسلونا

پدرو (بارسلونا)

پدروی بیست و هفت ساله هنگامی به یک بازیکن کاملا نیمکت‌نشین تبدیل شد که لوئیس سوارز پیش از آغاز فصل جدید لالیگا از لیورپول به بارسلونا پیوست. درخشش سوارز و شهرت بیشتر او باعث شد تا پدرو در این فصل اصلا دیده نشود. پدرو قرار است راه لیگ برتر انگلیس را در پیش بگیرد. اخباری درباره انتقال دائمی او به ساوتهمپتون شنیده می‌شود.

مارتین مونتویا (بارسلونا)

مونتویا هفته گذشته در ترکیب بارسلونا مقابل پاری سن‌ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت، اما بازی کردن او یک دلیل داشت؛ مصدومیت دنی آلوز. در واقع تا زمانی که آلوز در خط دفاع بارسلونا حضور داشته باشد جایی برای مونتویا نیست. اما مونتویا با 24 سال سن می‌تواند جای دیگری برای پیشرفت فوتبال خود پیدا کند. لیورپول از مدت‌ها پیش این بازیکن را مد نظر دارد.

فابیو کونترائو (رئال مادرید)

کونترائو در سال‌های اخیر یکی از بزرگ‌ترین ابهامات رئال مادرید در زمینه نقل و انتقالات بوده است. او در زمان حضور خوزه مورینیو در رئال مادرید با 22 میلیون پوند به این باشگاه پیوست، اما کونترائو فقط در 40 درصد بازی‌های رئال مادرید از زمانی که به این باشگاه پیوسته بازی کرده است و اکنون خبر می‌رسد به احتمال فراوان در تابستان به تیم دیگری فروخته می‌شود. این پرتغالی البته درتیم ملی فوتبال پرتغال مهره‌ای قابل اتکا به شمار می‌رود.

مونیر الحدادی (بارسلونا)

او با این‌که تجربه زیادی نداشت اما ویسنته دل بوسکه او را به تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت کرد؛ چرا که نمی‌خواست با توجه به اصلیت مراکشی‌اش به تیم ملی مراکش دعوت شود. این بازیکن نوزده ساله ابتدای فصل برای بارسلونا خوش درخشید، اما اکنون در میان ستاره‌هایی چون مسی و سوارز کمتر فرصتی برای درخشش دارد. بارسلونا قصد دارد این ستاره نوجوان خود را به طور قرضی به لیگ برتر انگلیس بفرستد تا پس از کسب تجربه لازم دوباره به جمع کاتالان‌ها برگردد.

آسیر ایارامندی (رئال مادرید)

با توجه به موقعیت کنونی این بازیکن 25 ساله در رئال مادرید به نظر نمی‌رسد او بیش از این فضای زیادی برای پیشرفت داشته باشد. او در کنار کونترائو از عجیب ترین خریدهای رئال در سال‌های اخیر بوده؛ چرا که نه به او فرصت چندانی برای بازی کردن داده شده نه به تیم‌های دیگر فروخته شده است.

خسه (رئال مادرید)

خسه بازیکنی است که می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند، اگر یک مصدومیت بد موقع برای خسه پیش نمی‌آمد او جایگاهی ثابت در ترکیب تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 داشت. او در طول این فصل در چند بازی درخشید، اما این درخشش برای حضور ثابت در ترکیب کافی نیست. خسه در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار است از رئال جدا شود. گفته می‌شود لیگ برتر انگلیس و چلسی مقصد بعدی او هستند.

ایکر کاسیاس (رئال مادرید)

دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید اصلا نمی‌خواهد رئال مادرید را ترک کند، اما اگر این باشگاه با دیوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد قرارداد امضا کند آن‌گاه کاسیاس مجبور می‌شود نظرش را تغییر دهد. واقعیت این است که دوران کاسیاس افسانه‌ای در رئال به سر آمده است و این دروازه بان پرافتخار در آستانه جدایی قرار دارد. آرسنال مقصد بعدی این بازیکن شمرده می‌شود. البته این فقط یک احتمال است.

سرخی سامپر (بارسلونا)

زمانی که ویلاس بوآس سرمربی تاتنهام بود، سامپر در آستانه انتقال به این باشگاه قرار داشت اما در نهایت این بازیکن بیست ساله در بارسا ماندنی شد. او می‌تواند جانشین خوبی برای بوسکتس در بارسا باشد، اما تا زمانی که بوسکتس آماده و با تجربه باشد سامپر نمی‌تواند به ترکیب اصلی راه یابد. او فعلا در تیم دوم بارسلونا بازی می‌کند و شاید فصل آینده بتواند به تیم نخست راه یابد، اما به نظر می‌آید پیش از آن‌که به تیم اصلی راه یابد از جمع کاتالان‌ها به طور قرضی جدا شود و به تیم دیگری برود. استوک سیتی ممکن است تیم بعدی سامپر باشد.

سامی خدیرا (رئال مادرید)

ملی‌پوش بیست و هشت ساله آلمانی بخش عمده فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و این فصل هم به دلیل ناآماده بودن کمتر در ترکیب رئال به میدان می‌رود. شالکه آلمان جایی است که از فصل آینده او را خواهیم دید. جدایی خدیرا از رئال مادرید قطعی است.

مارتین اوده گارد (رئال مادرید)

این نروژی هفده ساله پنج ماه پیش به رئال پیوست آن هم در حالی که مشتریان بزرگ دیگری هم داشت. او روز به روز در حال پیشرفت بوده، اما تجربه‌اش بازی در ترکیب تیم نخست خیلی کم است. رئال مادرید در نظر دارد این نوجوان نروژی را که استعداد شگفت‌انگیزی هم دارد به طور قرضی به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس بفرستد و سپس او را پس از یک فصل پس بگیرد.

دیلی‌میل‌ /‌ مترجم: هیلدا حسینی‌خواه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها